Время  6 часов 17 минут

Координаты 5453

Загружено 1 марта 2020 г.

Записано февраля 2020

439 м
46,4 км

Просмотрено 919 раз, скачано 69 раз

рядом с Roda de Ter, Catalunya (España)

I ja la tenim aquí!!!!!! La NOVENA SENGLAR!!!!!! Lluny de ser la més dura, però de les més espectaculars. Potser la que més. Plena de racons màgics i vistes panoràmiques senzillament increïbles. Una ruta per degustar poc a poc, sense pressa, tranquil·lament, per poder gaudir de totes les vistes i llogarrets.

I evidentment, intentant fer el màxim possible de corriols, encara que no sempre és possible. Alguna pujada forta on s'haurà d'apretar fort, baixades tècniques, altres fàcils i alguna zona a peu, sobretot per arribar a miradors o fer el cim dels puigs. Però paga la pena i molt!!!!!

Molt bona ruta per descobrir la zona i segur que encara amaga molts més racons i llocs dignes d'una visita, però crec que hem fet una bona selecció.

ATENCIÓ: Hi ha trams per on es passa arran de marge de cinglera. Molta precaució!!!! El recorregut també passa per moltes baumes o arran de parets. Alguna a la part inicial i moltes al final, sobretot a la zona del Puig Conangle!!

A destacar: St Feliuet de Savassona, bauma de la Baronessa, poblat ibèric de Casol, St Llorenç dels Munts, Salt de la Minyona, Racó i cinglera de l'Esquei, Puig Falgar, Cingle del Migdia, corriols plens de baumes a la zona de Conangle, castell Savellana i visita obligada a Sta Magdalena de Conangle, preciosa!

Finalment destacar la pujada pel GR2 des de la pista del coll Pedrís fins el salt de la Minyona!! Dura, dura, però preciosa!!!!! Molt juganera!!!!! Com ens ha agradat!!!!! I l'enllaçada de corriols des del cingle del Migdia amb els seus miradors, fins coll Terrades!!!! Brutal!!!!! I moltes altres sorpreses!!!!

Però sobretot, sobretot, els corriols de Conangle sens dubte, ens han enamorat!!!!!

Bauma Baronessa

7 комментариев

• Фото pdlem

pdlem 03.03.2020

Ja os trovaba a faltar. Amb aquestes fotos i explicacions, ja friso per fer-la.

pdlem 08.03.2020

Avui l'he fet, amb un parell de companys i hem disfrutat com criatures. No en tenía cap dubte, ja que sé que teníu la mateixa filosofía que jo, vistes, corriols i bones baixades. Gracies per un altre sortida bestial.

• Фото david esperanza solé

david esperanza solé 20.07.2020

Bones, a la part de les baumes de Conangle hi han 2 desllavisades on el camí ha desaperagut ( pocs metres ) i només queda un fil de camí molt perillós, repeteixo molt perillós per tenir el precipici ven arran.

• Фото Kolo

Kolo 20.07.2020

Gràcies per avisar. Esperem ho arreglin ben aviat, si es pot... La zona s'ho val!!!!!

• Фото david esperanza solé

david esperanza solé 20.07.2020

Jo o veig complicat per l'accés i perque no hi han garanties de que no torni a pasar, la part de adalt pot tornar a caure en qualsevol moment.
    Per si t'ha enrecordes, es la part que resegueixes un tram de pared vertical molt estret i hi han uns metres de valla de cable de acer que evita el precipici.

• Фото Kueka

Kueka 17.10.2020

Я был на этом маршруте  Посмотреть еще

Avui hem resseguit el teu track . Tot perfecte ! Bona enllaçada però ens ha faltat més pebre a les baixades ! Salut

• Фото K_ram!

K_ram! 22.12.2020

Quina ruta! Avui he fet la vostra ruta. Brutal, m'ho he passat teta, he patit en algun tram pel fang però en general genial.
    Bones vistes, bons corriols, baumes brutals... Un festival!
    BTT del bo, si no empentes la bici una estona, no és BTT.
    Millor no fer-la sol, ja que en algunes zones la patacada pot ser maca!
    Me la guardo per tornar-la a fer alguna hora quan estigui tot una mica més sec.

Вы можете или этот маршрут