-6 m

Просмотрено 31 раз(а), скачено 0 раз(а)

рядом с Segur de Calafell, Catalunya (España)

Bona sortida per fer una mica de tot. Cal un minim de forma fisica ja que es de pujada constant i progresiva el primer 40% de la ruta. Es fa de tot, sense gaire dificultat tecnica, a vegades cal posar el peu a terra o baixar-se de la bike. Hi han corriols que fa temps que no pasa gent o que pasen poc pq la vegetacio fa dubtar del cami, pero es una bona sortida.
Sortim del Passeig Maritim a buscar la Via Verda cap al Vendrell (l'he fet sencera pq un dels pasos soterrats que permet tallar el recorregut estava inundat), agafem la N340 fins l'alçada del Karting i enfilem el cami cap a Sant Vicens. Una vegada al poble busquem cami al voral extern de l'autopista, pasem pont i carretera secundaria fins mes enlla de les vies de l'Ave, arribem a una rotondeta i agafem cami de terra que puja, just al costat d'un cami amb cadena. Fem els diversos corriols, pistes (aneu amb ull pq m'he trobat que d'una finca han sortit els gossos del tancat), fins arribar a Albinyana. Aqui apretem el machos i pujada fins l'Ermita i al creuament agafem direccio Masarbones. Per mi la millor part de la sortida, encadenant pujades i mes baixades (que ja toca), podent anar molt rapid pels mes agosserats i pels que no amb rapid ja val, gaudint del paisatge i recuperant forces. Farem pista, corriols bastant estrets i densos de vegetació. Seguim el track fins La Bisbal, anem a buscar la pista exterior del circuit Idiada per anar a petar a Santa Oliva, ja en asfalt, Bellvei i cap a Calafell. He sortit de la carretera principal, buscant anar per la parelela, pero m'he fotut per un lloc autenticament trinxat d'asfalt matxacat i destrossat, no ho havia vist mai. Mes endavant hi ha un desviament (aprop del Rancho Motero-La Cantera), que podeu agafar per anar pel lateral, pero be, continua sent asfalt .....i arribem al desti sense cap mes complicacio.
фото

Pont

Direcció Ermita

Ara cal apretar una mica