761 м
7,7
30,71 км

Просмотрено 3228 раз, скачано 170 раз

рядом с Roda de Ter, Catalunya (España)

Ruta cultural per Savassona i els seus voltants. Aquesta ruta la vaig extreure d'en Xevi Molera (Manlleu-Folgueroles-Tavèrnoles-Roda: Història, paisatges i llegendes en btt) i vaig fer algunes variants per fer-la més curta, per tant alguns punts que ell explica jo no ho vaig passar per que ja els coneixia.

Els punts mes interessants estan marcats amb waypoints i les explicacions no les faré, em remeteixo a la ruta original que crec que en Xevi ho explica molt bé.

Ruta 98 % ciclable, poc desnivell i llocs impressionants.

La ruta original: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2336216

• Фото avimanel

avimanel 07.06.2014

Я был на этом маршруте  Посмотреть еще

Vaig fer ahir 6 de juny d 2014 aquesta ruta que em portava enamorat per fer-la. La he fet gairebé tota, i la calor que feia ha sigut la raó de deixar-me algun tros.

També haig de dir que la he fet a l'inrevés del que la havies fet tu. Si la he posat que és millorable en quan a fàcil de seguir, ho faig principalment pel tros que va de la pista al castell de Savassona, o sigui del km 17,3 al 18, encara que com he dit abans jo l'he fet a l'inrevés. Allò no se semblava ni de lluny a un corriol. Clar que la vegetació abundant per tot arreu pot tenir molta culpa, però he mirat al Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya i no marca res de res. M'imagino que per els que sou de la zona és més fàcil de endivinar, a mi m'ha costat bastant trobar la ruta.

D'altra banda jo la qualifico de difícil pels trams que n'hi ha amb molta pedra i el terra de roca, que encara que les rampes no són molt empinades, si són el suficient per encabritar-se la roda del davant i aconsellable posar els peus a terra. També la pujada al Salt de la Minyona se les porta que déu n'hi do! Sempre a l'inrevés, es clar!

Només em queda felicitar-te per totes les rutes que tens penjades i l'ajuda que rebem de tu tots els que estem interessats a la btt i ens agrada la naturalesa.

Salutacions ben cordials.

• Фото karonia

karonia 18.11.2015

Я был на этом маршруте  Посмотреть еще

Molt bona ruta, que combina tot tipus de terreny. Pista, corriols i d'asfalt ben poc. Espectaculars les vistes des de Sant Feliuet! Val la pena arrossegar 5 minuts la btt.

• Фото adamett

adamett 20.02.2017

He fet aquesta ruta 19-02-17 i tinc que dir que es molt maca i si val la pena arrossegar la bici 5 min. No son mes de 5 min. I jo no soc cap pro del btt

Вы можете или этот маршрут