Avi Jordi

Время  3 часов 3 минут

Координаты 1932

Загружено 3 февраля 2021 г.

Записано февраля 2021

665 м
137 м
6,5
26,19 км

Просмотрено 12 раз, скачано 0 раз

рядом с Santa Coloma de Farners, Catalunya (España)

Una bona ruta per les Guilleries colomenques, de bon fer per pistes amples i en bon estat, amb pendents en algun moment exigent, pero força assequible.
Primer tram fins a Castanyet per carretera asfaltada, sense gens de trànsit i prou maca. Sense perdua, segueix la pista que puja cap al Sobirà, que abandonem en el trencant cap a l'Albò, senyalizat. Poc abans d'arribar-hi, hi ha una pista a l'esquerra senyalitzada a la Fradera, però ara no l'agafem, serà per on sortirem de baixada. Seguim amunt, deixem el camí privat a la casa i seguim pel senyalitzat cap al Pedró, un bon tros. Ara és quan la pendent és una mica mes important, però l'entorn compensa l'esforç. I alerta al track, perquè hi ha un punt no senyalitzat que hem d'abandonar aquest pista i prendre la que baixa a l'esquerra cap la Fradera. Aquí hi ha algun tram una mica malmès per les tempestes del darrer any, fins i tot un arbre travessat al camí. La pista que passa per la Fradera està indicada com camí privat, però amb respecte hi he passat sense problema. Si no, es pot seguir per la principal. Més endavant trobem el Rosell,; ambdues son cases de retir de la comunitat budista de Can Toni Mola. I des d'aqui, sense cap dubte, tot cap a baix , passant per un altre encantador bosc, fins reprendre el camí que hem fet de pujada.

Castanyet

El Puig

Camí a al casa El Puig, un pel més amunt del trencant a l'Albó, que hem d'agafar