OPTclua

4,1
8,3
16,51 км

Просмотрено 264 раз(а), скачено 17 раз(а)

рядом с Sant Just Desvern, Catalunya (España)

Aquesta ruta plantejada per fer amb bicicleta començà al centre de Sant Just, exactament al parador i té una durada d'una hora aproximadament. Té un distància total de 16,51 km dividit amb tres trams. El primer és fins a l'espai plaça Mireia, es va per la carretera i és que té més desnivell amb una distància total de 3,1 km. El segon tram és un camí de sorra i té una distància de 10,6 km. Finalment l'últim tram és un camí de sorra que va pel costat de la carretera d'uns 2,37 km i que et porta fins al punt de destí.
фото

Parador

Sant Just - El parador
фонтан

Espai Plaça Mireia

Пикник

Restaurant Plaça Mireia

Espai Plaça mireia es molt tranquil amb unes vistes molt boniques. Els calamars a l'andalusa son la seva especialitat i entre setmana fan menus molt econòmics. El personal és atent, ràpid i amable.
Информация

Passeig de les Aigues

En aquest punt comença el camí de sorra de la carretera de les aigües. Està perfectament indicat i ven senyalat.
Мост

Pont de fusta dipòsit Sant Pere Màrtir

Petit pont de fusta situat just al principi de la ruta que engloba la carretera de les aigües!
панорама

Mirador

Aquest mirador fa cantonada però té una vista panoràmica espectacular de tot Barcelona i part del baix Llobregat.

Aquest mirador de grans dimensions permet fer un descans i és un lloc ideal per fer volar drons i avionetes teledirigides
Мост

Pla dels maduixers

Pont construït per comunicar les dues parts del passeig de les aigües sense travessar la carretera.
Риск

RISC

Автостоп

El funicular de Vallvidrera és un funicular de Barcelona que uneix la part alta del barri de Sarrià amb Vallvidrera. L'estació inferior està connectada amb la línia vers el Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat amb la parada de Peu del Funicular. Va ser inaugurat el 1906 per comunicar la línia Sarrià-Barcelona amb el poble de Vallvidrera. L'any 1979 va passar a formar part dels FGC, que en són l'explotador actual. El 1998 s'hi féu una remodelació.
Пересечение

C04

En aquest punt de la ruta haurem de tirar cap a la nostra esquerra

Camí de Vallvidrera Escola de jutges

Пересечение

Escola Judicial

En aquest punt ens trobem amb la carretera que puja al Tibidabo, aquesta te un carril bici perfectament habilitat que et porta fins al parc d'atraccions.

Carril bici

Torre de Collserola

La Torre de Collserola és una torre de telecomunicacions inaugurada el 1992 amb motiu dels Jocs Olímpics de Barcelona

Observatori Fabra

L'Observatori Fabra és un observatori astronòmic situat a Barcelona, sobre un contrafort del Tibidabo encarat cap al sud a 415 m d'altitud sobre el nivell del mar. Fou fundat el 1904 i és propietat de la Reial Acadèmia de Ciències i Arts de Barcelona.
Автостоп

Funicular Tibidabo

El funicular del Tibidabo és un funicular de Barcelona que uneix la Plaça del Doctor Andreu amb el Tibidabo. El seu trajecte té una longitud de 1152 metres i l'estació inferior està connectada amb el Tramvia Blau. Es tracta del primer transport d'aquestes característiques que va funcionar a Catalunya.
парковка

Gran Hotel La Florida

Перевал

Vistes a Montserrat

Археологический памятник

Plaça del Tibidabo

Парк

Tibidabo Barcelona

El Parc d'Atraccions Tibidabo és un parc d'atraccions situat a la muntanya del Tibidabo, pertanyent a la serra de Collserola, a l'oest del municipi de Barcelona. El parc ocupa una superfície aproximada de 70.000 m² i té una situació privilegiada com a mirador de Barcelona. És, a més, el parc d'atraccions més vell dels Països Catalans i d'Espanya, el segon més antic d'Europa i un dels més vells del món.

Avió

Emblemàtica atracció del parc del Tibidabo
фото

Final de la ruta

La ruta acaba en el parc del Tibidabo amb un total de 16,51 km i 742 m de desnivell de pujada, 344 m de desnivell de baixada i una altitud màxima de 500 m. El temps total de la ruta ha estat de 1 h 31 minuts.