6,3

Просмотрено 1320 раз(а), скачено 28 раз(а)

рядом с Sarriá de Ter, Catalunya (España)

Pedalada que surt de Sant julia de Ramis, passa per Medinya,Olives, Viella i torna a Sant Julia per el cami de les Serres i Can Maobert,amb un continu pujar i baixar. Desde Retinells fins a Can Pujol segueix un, molt ben fresat, cami ramader. Podeu veure que hi han un parell de "perdudes", coses dels mapes. Bona pedalada.

2 комментарийиев

• Фото Fernando.Prieto

Fernando.Prieto 28.01.2018

I have followed this trail  проверенный  View more

Si quieres conocer el entorno de Sant Julià de Ramis y Medinyà está genial. He tenido que corregir uno de los tramos por falta de seguridad física. En el camino de Viella hay perros sueltos, mejor no pasar. La alternativa que decidí hacer tampoco fue buena, tuve que bajarme de la bici para poder completar una subida paralela a la via del ave. A parte de estos detallitos todo fue sobre ruedas.

• Фото charlinss

charlinss 02.04.2019

Los perros siguen sueltos y no son simpaticos.