totof

Время  3 часов 38 минут

Координаты 2590

Uploaded 17 ноября 2012 г.

Recorded мая 2007

9,5

Просмотрено 2983 раз(а), скачено 134 раз(а)

рядом с San Fructuoso de Bages, Catalunya (España)

Sant Fruitós de Bages- Els Tres Salts - Sant Esteve de Vila-rasa - Pruners - La Vila - Talamanca - Obaga del Cingle - El Cap de la Serra - El Pont de les Generes - Sant Benet de Bages - Sant Fruitós de Bages

IBP Índex: 115

Sortim de Sant Fruitós de Bages pel camí que va a buscar el riu d’Or baixant cap al canal de la Mina, el travessem i anem a creuar el Llobregat pels Tres Salts seguim paral•lels al riu, una mica abans de l’aiguabarreig amb la riera de Mura podem pujar desviant-nos cent metres a veure una tina restaurada, si ho hem fet tornem sobre les nostres roderes arribem a la riera de Mura.

Anem seguint el camí que puja suaument a la vora de la riera travessant-la a gual més d’un cop fins arribar a Sant Esteve de Vila-rasa que ho fem travessant la riera per una palanca, la riera te diversos noms a més de Mura també s’anomena de Sant Esteve o de Nespres, seguim amunt encara al seu costat i passem per cal Jepet, Pruners i al arribar a ca l’Artesa la deixem tombat a l’esquerra.

La pista comença a enfilar-se ara amb més pendent, passem per la Vila i encara amb un últim esforç voregem Cantagalls, ara fent un sifó baixem al torrent del Güell per tornar a pujar a Talamanca, passem el poble travessant la BV-1221, que creua la vila de banda a banda.

Marxem de Talamanca pel costat del castell canviant de vessant i primer baixant fins a La Plana, anirem fent muntanyes russes per l’obaga del Cingle, amb tendència a anar perdent alçada fins travessar la riera de Talamanca, mes enllà pugem als Quatre Termes per una pendent molt forta i planegem pel Cap de La Serra.

Travessem la carretera i la pendent comença a augmentar fins que arribem al pont de les Generes que ens permet creuar el Llobregat, seguim pla bona pista que puja suaument cap a Sant Benet de Bages, passem pel costat del monestir i agafem el camí que al inici te força pendent per suavitzar-se fins arribar al camí que va cap a les Brucardes que agafem en direcció contraria i baixem a Sant Fruitós.