Время  5 часов 30 минут

Координаты 2707

Uploaded 30 мая 2015 г.

Recorded мая 2015

Просмотрено 1120 раз(а), скачено 25 раз(а)

рядом с Pinell de Bray, Catalunya (España)

Ruta verda Benifallet -Horta de Sant Joan

Ruta de l'antic tren de la vall de Zafan que va parallel al riu Canaletes.

Hem sortit de l'estacio de Benifallet que esta a la C12 despres de Xerta en un petit cami a l'esquerra pujant. Si arriveu al pont de Benifallet vol dir que us l'heu passat. No es veu gaire.

En l'estacio hi ha parking i un bar. Es un bon lloc per començar la ruta.

A partir d'aqui comença la nostra ruta ( la via verda comença a Tortosa) i es l'antic traçat del tren. Es asfaltat pero no poden circular vehicles a motor. El traçat esta ple de tunels i ponts i va passant per diferents pobles amb estacions abandonades i creuant-se amb el riu Canaletes.
Tambe pasem pel santuari de la Font Calda.
Es molt recomenable arribar fins a l'estacio d'Horta de Sant Joan i admirar el paisatge de montanyes.

La inclunacio es molt suau ( era un tren) i es apta per nens petits ( potser no tan llarga com avui)

Pinell de Brai

Pinell de Brai Primera estacio despres de Benifallet. L'estacio esta en ruines i no hi ha cap servei