Время  11 часов 28 минут

Координаты 8477

Uploaded 7 января 2016 г.

Recorded сентября 2014

Просмотрено 1067 раз(а), скачено 23 раз(а)

рядом с Castell D'Emporda, Catalunya (España)

Ruta dels 100 km per les Gavarres, organitzada pel Club Ciclista Daró de La Bisbal.
Es la segona vegada que m'he apuntat a fer aquesta sortida.
Aquest any la faig amb en Lluís i en Vador que son els incondicionals del grup Btt Nocturn, a més aquest any s'ha afegit un amic d'en Lluís en Ramon Soler que també a partir d'aquest dia comencem a fer altres rutes junts.
Sortim puntual a 2/4 de 8 del matí del Camp de Futbol vell una bona colla de participants que fem rutes més o menys habitualment, en direcció cap a Corçà passant per l'Aigüeta, Rupià, Sobrevila, Farreres, Flaçà i al indret de La Bolla travessem la Carretera C-66 a Girona per anar per pista cap a Vilosa i arribem a Sant Martí Vell.
Seguim per pista i travessem la Riera dels Boscals, i enfilem per corriol per Can Noves, Mas Nadal, i arribem a Juià passant pel Cementiri.
Continuem pel Mas Suardell, Can Gic, Can Taverner, Font de les Escales, passem pel costat de Celrà, Mas Serra, Cal Rei Vinyes, el Mas Blanc, Cal Pastor i enfilem per pista cap al Castell de Sant Miquel.
Arribem a dalt del Castell de Sant Miquel després d'una pujada d'infart.
Esmorzar de colla, alguns visita el Castell de Sant Miquel, i continuem la ruta.
Seguim per corriols, talls de pista, algun petit tall per la carretera dels Àngels, passem per Sant Mateu de Montnegre, a prop de Santa Pellaia, travessem la Carretera GI-664 pel Puig dels Cristians, i enfilem per pista cap a Sant Cebrià de Lledó, "els Metges".
Com que anavem una mica passat de temps, envers d'anar a Puig d'Arques, baixem cap a Santa Sadurní de l'Heura, Monells, cap a Corçà i passant pel Riu Rissec fins a trobar el Riu Daró.
Continuem per la mota vora el Riu Daró cap a serra de Daró passant pel costat de Casavells, Matajudaica, Fonolleres i arribem a Can Casadellà de Serra de Daró per dinar.
Arribem molt acalorats, i alguns es refresquen a la piscina que donava gust amb l'aigua tevia que hi havia.
Fem el dina de la sortida amb un bon pica-pica, i un arros negre boníssim, postres, cafè i xupitus qui en volia.
Acabem a mitja tarda ja una mica passats d'hora, i com que jugava el Barça, després de 80 km alguns del bikers decideixen tornar per vora del Daró cap a La Bisbal d'Empordà per arribar a les 6 a veure el partit.
La resta continuem a acabar la ruta a bon ritme capitanejats per en Gabi Sabater cap a La Bisbal d'Empordà passant per Llabià, Peratallada, Fonteta, urbanització de La Guardiola i arribem al Camp de Futbol vell de La Bisbal d'Empordà.
Ens faltaven 1'5 km per arribar als 100, i decidim fer 3 o 4 voltes al camp per arribar-hi.
Molt bona ruta i bon companyerisme.
Felicitats al club ciclista Daró per l'organització.

Dades de la ruta :

Dificultat de la ruta : IBP = 126 BYC
Està catalogada com a Difícil, no per la dificultat tècnica, sinó pel kilometratge que si no estàs una mica habituat et pot passar factura, val més hidratar bastant i sovint.

Distancia total: 99.124 Km

Velocidad media total: 8.64 Km/h
Velocidad media en movimiento: 19.99 Km/h
Velocidad máxima sostenida: 56.38 Km/h

01. Sortida (Camp Fútbol Vell)

02. Sant Marti Vell

08. Ermita de San Mateu de Montnegre

09. Ermita de Santa Pellaia

10. Monells

11. Ermita de Sant Cebrià de Lladó (Els Metges)

12. Can Casadellà (Serra de Daró)

13. Dinar a Can Casadellà-1

14. Dinar a Can Casadellà-2

15. Arribada (Camp Fútbol Vell)