Просмотрено 1660 раз(а), скачено 37 раз(а)

рядом с  Solivella, Catalunya (España)

Ruta feta amb dos nens de 14 i 11 anys.
Pensada per fer en tres dies per poder visitar cellers i monestirs.
Nosaltres la vam fer a l'època amb el dia més curt i amb més fred de l'any.
Pel nivell dels nens la ruta es podia fer en dos dies perfectament, però val la pena fer-la amb temps i suficient i quan hi han més hores de sol, per així entretenir-se en visitar de tot el que hi ha en aquesta terra.
La vam fer amb una alforja cadascun, portant el mínim i tenint en compte que la previsió del temps no portava pluja. Per tant l'únic que pesava en excés era la roba d'abric.
Inicialment vaig agafar el track del Wikiloc del usuari lluisma (http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=808404). Però en el meu track no hi ha cap bucle.
Bon profit.
La Trialera més llarga de tota la ruta del Cister original. Jo prefereixo fer-la de baixada en lloc de pujada amb alforges i amb nens.
Celler que val la pena visitar
Val la pena pujar aquí a dalt per les vistes i vistar el Santuari.
Deixem el cotxe a Solivellaí per ser un punt intermitg per fer la ruta en tres dies i combinar els llocs per dormir.
Un altre celler que val la pena reservar una visita.
Coll_de_Coloma_a_la_Serra_d'en_Jordà
Al no trobar lloc per dormir a Santes Creus degut a l'època de l'any%2C vam anar a dormir a casa d'uns amics.
Celler molt interessant per visitar on podreu provar el Trepat en totes les seves elaboracions%2C la varietat mès típica de la Conca de Barberà.
Diversos llocs per dormir. El nostre vas ser l'Ocell Francolí.