Moving time  3 часов 8 минут

Uploaded 29 июня 2018 г.

Recorded июня 2018

6,8

Просмотрено 135 раз(а), скачено 3 раз(а)

рядом с Ribera de Cardós, Catalunya (España)

Ruta del ponts medievals que s'ha convertit en difícil al seguir la ruta de un altre que deia que era tot sobre la bici excepte un tram de pujada a Arrós.
Doncs no. Tota la ruta es fàcil tècnicament excepte el tram que va seguint el GR des de El Pont de la Mare de Déu del Pont fins Arrós. Aquest tram es impossible. S'ha de fer amb la bici a coll un bon quilòmetre i per un camí pedregós d'alta muntanya molt trencat i que costa de fer amb les sabates de cales. L'únic al·licient es arribar al mirador de les Gorgues.
Des d'Arrós fins a Cassibrós es més factible però també te trams curts que s'han de fer amb la bici a coll i es un corriol estret i tècnic.
JO RECOMANO TORNAR A LA CARRETERA PEL PONT DE LA MARE DE DÉU DEL PONT.
La resta de la ruta es fàcil ja que es per carretera.
La pujada a Boldís Jusà es forta però el quilòmetre i mig fins a Bodís Sobirà encara ho es més.
Hi han fonts en tots els pobles.
Les vistes durant tot el recorregut son maques, tant de la vall com de les montanyes del davant.
Bona ruta
Si no els del càmping es queixen.