784 м
87 м
49,85 км

Просмотрено 525 раз, скачано 16 раз

рядом с Reus, Catalunya (España)

Pujada a Puigcerber .... Barrejant tracks que ja he fet.
La baixada de l´ermita, he triat un corriol menys divertit, pero més técnic (per el meu nivell). Tornada a L´Alforja per un lloc desconegut fins ara, "Coll de la mort". Arribat aquest punt, les meves sensacions no eran bones, 15 dies sense poder sortir ... es nota a les cames. Cap a casa, que hi falta gent ¡¡¡

3 комментариев

• Фото reigbord

reigbord 20 янв. 2016 г.

Я был на этом маршруте  Посмотреть еще

bona ruta cap a puigcerber , la part que va cap al darrera dels ventiladors no la coneixia, val la pena per les vistes , despres tornes a pujar per arribar fins a puigcerber.
    De baixada , al tantu, han ficat uns pals de fusta pq no hi pasin motos , a uns 15 metres al principi i despres al final del sender ; vaig baixar a tot drap (en PR 8:33).
    Despres d'un tram d'enllaç he agafat el segon corriol que gairebe he fet tota la pujada a peu (nomes hi havia petjada de moto de trial "no ase falta desir nada mas" ) i despres baixa un trocet de trialera curtet fins al cami de baixada cap a alforja.
    vaig tornar per la riera per disfrutar de la sorra fins les borjes ja que la vaig fer amb la gorda
    la tornare a fer pero canviare la baixada del segon senderó
    salut company !!! i gracies per compartir

• Фото Toneflinski

Toneflinski 20 янв. 2016 г.

Gracies a tú, per comentar ¡¡¡
    També tinc un altre "versió" per anar a Puigcerber:
    Salut i pedals ¡¡¡

• Фото reigbord

reigbord 20 янв. 2016 г.

doncs si, aquesta trialera que surt del davant de puigcerver es la que em falta per fer... la tinc pendent, que la stache em demana canya... quan la tingui a la saca posare comentari... gràcies!!!

Вы можете или этот маршрут