Abuli

Время  6 часов 5 минут

Координаты 3830

Uploaded 15 октября 2017 г.

Recorded октября 2017

Просмотрено 493 раз(а), скачено 21 раз(а)

рядом с  la Canya, Catalunya (España)

La Canya - Vall de Bianya - St.Pere Despuig - La Robira - Sta.Llùcia de Puigmal - Coll de Santigosa - Coll de Comaformosa - Vallfogona de Ripollès - Font de la Tosca - Les Artigues - Castell de Milany - El Barretó - Vidrà - St.Bartomeu de Covidases - Coll de Monter - Puigsacalm - Platraver - Salt del Sallent - St.Privat d'en Bas - el Mallol - Les Preses - Olot

Ruta ciclable el 99%, nomès hi han dos petits trams que s'ha de baixar de la bici, el primer tram son els 100 últims metres abans d'arribar al cim del Puigsacalm, i el segon, baixant a St.Privat pel camí dels matxos, 100-200m a peu, la resta de corriol ciclable.

Ruta que transcorre per pistes, majorment en bon estat. Nomès hi han dos corriols, per pujar al Puigsacalm i del Salt del Sallent a St.Privat.

Tram d'asfalt des de St.Privat a les Preses i d'aquí a Olot per bicicarril.