Moving time  4 часов 59 минут

Время  11 часов 47 минут

Координаты 11179

Uploaded 22 августа 2019 г.

Recorded августа 2019

Просмотрено 44 раз(а), скачено 1 раз(а)

рядом с Nizhniye Tvalivi, Mtskheta-Mtianeti (Georgia)

روز چهارم سفر در کمپ سایت زیبا از خواب بیدار شدیم . روز با نشاطی را شروع کردیم . با مشغول شدن با انواع وسایل بازی و سرگرمی که در کمپ بود . بعد از صبحانه ف کمی دیرتر از روزهای قبل سفر را شروع کردیم . در حاشیه شرقی دریاچه ژینوالی ، رکاب زدیم تا به جاده اصلی تفلیس به کازبکی رسیدیم . بخشی از مسیر ما از این جاده رد می شد ولی برای جلوگیری از مشکلات ترافیک پر سرعت در نزدیکی های تفلیس برنامه را بر ادامه مسیر از جاده های فرعی دیده بودیم . بعد از حدود 20 کیلومتر در جاده ف از جاده اصلی خارج شدیم و در جاده قدیمی سنگلاخی که به موازات جاده اصلی ما را به سمت تفلیس می برد ادامه دادیم . این مسیر در راه خود از پارک جنگلی تفلیس می گذشت و در ادامه وارد تفلیس می شد . مسیر از تپه های پی در پیی رد می شد که بعد از طی کردن تعدادی از سربالایی ها و سراشیبی ها ، گرمای هوا اجازه ادامه در مسیری چالشی را نمی داد . لذا تصمیم گرفتیم مسیر باقی مانده را با احتیاط در اتوبان طی کنیم و به تفلیس برسیم . تغییر مسیر باعث شد بازدید از صومعه را در مسیر از دست بدهیم .
به هاستل رسیدیم و بعد از استراحتی کوتاه ، به کشف زیبایی های تفلیس مشغول شدیم .

3 комментарийиев

سلام ، سفر گرجستان شما را با عکس ها و مسیر زیبا دیدم ولذت بردم

• Фото Peyman Amiri

Peyman Amiri 06.09.2019

I have followed this trail  View more