Время  5 часов 16 минут

Координаты 2450

Uploaded 19 декабря 2016 г.

Recorded декабря 2016

7,3

Просмотрено 404 раз(а), скачено 14 раз(а)

рядом с  Mieres, Catalunya (España)

Bona ruta circular, que recomano fer-la a l'inrevés, ja que des de abans dels Agustins i fins a Santa Maria del Freixe hi han fortes pujades difícils de pedalar, encara que estigui pavimentat. També recomano fer-la en època seca, ja que aquest mateix tram es molt ombrívol i humit i pot haver força aigua i fang.
A l'inrevés la pujada des de Sant Aniol fins al Coll de la Palomera es més llarg però amb pujades més sostingudes i fàcils de pedalar. El desnivell es el mateix en un sentit que en l'altre, uns 1.100 metres de pujades acumulades.
La ruta es força desconeguda i te diferents al·licients culturals, La Dama de La Garrotxa, el Poblat Ibèric de La Palomera, Santa Mª de Finestres, que inclús es pot visitar pujant a peu si es te temps i ganes, Sant Aniol, Can Tura per fer un cafè o dinar a dojo i bé, Sant Miquel de Bustins que s'ha de travessar el prat per visitar-la, Santa Mª del Freixe i al sortir o arribar Sant Pere de Mieres i la part antiga del poble.
Tan mateix els boscos i les vistes des de La Dama de La Garrotxa son espectaculars i en dia clar s'obseva la costa.
Bona ruta,

2 комментарийиев

• Фото Akhim

Akhim 04.04.2018

I have followed this trail  проверенный  View more

Molt bona ruta , tal com has aconsellat , l'hem fet a l'inrevés del teu trak

• Фото JuliSG

JuliSG 05.04.2018

Gràcies per la teva valoració.