Время  3 часов 33 минут

Координаты 1529

Uploaded 3 февраля 2013 г.

Recorded февраля 2013

8,5

Просмотрено 5265 раз(а), скачено 354 раз(а)

рядом с  Martorell, Catalunya (España)

Sortim del pont del diable de Martorell i creuem el poble fins agafar un camí que puja a l'esquerra direcció El Taiò per continuar fins el turó del castell. Veiem el Castell de Sant Jaume des del camí però el deixem a banda per continuar cap el turó de Can Xandri.

Arribem a un dipòsit on parem a fer una mossegada i gaudir de les vistes, molt boniques.

A partir d'aquí els camins van baixant fins arribar pràcticament a Sant Andreu de la Barca on trenquem a la dreta per començar la segona ascenció del dia. Amunt direcció Fontpineda creuant el Bosc de Malhivern.

Desde Fontpineda a Pallejà baixem amb fort desnivell per la carretera. Arribem al riu i el remuntem direcció a Martorell el carril bici lateral.

IBP 90. Camins bons. Molt de bosc, bones vistes i alguna pujada forta. Un trocet de carretera per baixar i el troç de riu.

5 комментарийиев

• bicibirra 06.02.2013

Xavi ets un crack!

• Фото rogerbg

rogerbg 16.09.2013

Feta aquest cap de setmana passat.
    Alguns dels trams pels que passa la ruta ja els coneixia, però mai els havia entrellaçat en una mateixa ruta.

Merci pel track! ;)

• jrodrisan 06.10.2013

Avui he fet aquesta ruta, molt divertida.
    Gracies pel track.

• Фото Oscar Hernandez

Oscar Hernandez 22.12.2013

Coneixia la part de Martorell i la part de Pallejà, no l'enllaç.
    Hi ha un tram en contra direcció a Martorell que es pot evitar.
    Moltes gràcies.

• Фото Néstor Nélida

Néstor Nélida 09.09.2018

La marco como difícil en lugar de moderada por la parte de montaña entre Martorell y Palleja. Las cuestacas 5km seguidos y las fuertes bajadas, depende de a que velocidad te las comas se pueden atragantar un poco a más de uno (me incluyo) pero me están viniendo de fabula para entrenar. El recorrido es muy chulo.