Время  4 часов 19 минут

Координаты 2411

Uploaded 14 октября 2018 г.

Recorded октября 2018

Просмотрено 277 раз(а), скачено 14 раз(а)

рядом с  Malgrat de Mar, Catalunya (España)

Volta que recorre el sector Nord de la costa del Maresme (Pineda de Mar, Santa Susanna, Malgrat de Mar i Palafolls) i fa una incursió al Parc Natural del Montnegre, pujant fins al conegut paratge d'Hortsavinyà.

Sortint de Malgrat de Mar, resseguim la platja i després d'un camping tombem en direcció Nord cap a Palafolls: travessem la població i ens dirigim cap al castell en runes d'aquesta població, situat dalt d'un turó. Tot i no ser massa elevat, els pendents per arribar-hi són molt forts en algun sector (arribant al 20%). Després de gaudir de les vistes i prendre algunes fotos, baixem per dirigir-nos a Tordera.
Sortim de la població i de seguida prenem una pista asfaltada que ens condueix cap a l'interior del Parc Natural de Montnegre. Mica en mica, la pista va prenent pendent. Al cap d'una estona pujant, l'asfalt dóna pas a la terra i la vegetació comença a canviar, apareixent els primers castanyers característics del parc.
Coronem al Coll Portell i baixem cap al bonic i conegut paratge d'Hortsavinyà, amb l'església de Sant Llop, el centre d'informació i l'àrea de lleure (que disposa d'una font).
Abandonem l'indret en forta pujada i arribem a la petita capella de Sant Maria Maria de l'Erola. La pista dóna pas a un divertit corriol que ens fa gaudir de la baixada: a mig descens ens desviem fins a l'església de Sant Miquel de Valmanya i seguim per pista en puja-baixa abans d'enfilar la part final del descens. Abans d'arribar a la part més baixa, ens aturem a la bonica església de Sant Pere del Riu, d'origen romànic, i que en l'actualitat té adosada una casa de colònies.
Finalitzem el descens per asfalt, creuem l'autopista per sota i ens dirigim a Pineda de Mar, des d'on tornem vorejant la costa fins al punt de sortida.
Camino
S. XI-XVI-XVIII (Pineda de Mar)