Время  3 часов 44 минут

Координаты 3941

Uploaded 21 февраля 2019 г.

Recorded февраля 2019

6,5

Просмотрено 74 раз(а), скачено 5 раз(а)

рядом с Clocalou, Catalunya (España)

Super ruta molt complerta, perqué a part de transcorre per uns llocs molt emblemátics, i encisadors, té tots els ingredients que ha de tenir una ruta de Bici per la muntanya.

Sortim de LLocalou, agafem la direcció de Capsec, i ens enfilem per la mítica pista que puja al Joncars, i qué té unes bones rampes.

Aquí, avituallament molt merescut, avans d'acometre la duríssima i empinada (peró curta), pista que ens ha de dur al Coll de Passaserres .

Baixem super ràpids del Coll per la pista que ens mena a L'antic Hostal de la Vall del Bac, tot passant pel Collet de Colldecarrera.

Desfem el camí, ara amunt, fins trobar le cruilla, a l'esquerra, de la pista que va ha Castellar.

Bonìssima pista, molt rodadora, arribem a la petita Vall de Castellar de la Muntanya, lloc encantador on hi perds els sentits contemplant les fantástiques Masies ara restaurades i convertides en Turisme Rural.

Deixem Castellar per anar cap els prats de Vivers i baixar al Poble de Sant Joan, agafem la pista asfaltada de les Cingleres de Fontfreda, i arribem a LLocalou, i al punt de Sortida.