9,1

Просмотрено 1133 раз(а), скачено 7 раз(а)

рядом с Lladorre, Catalunya (España)

Un altre sortida que val la pena fer des de Lladorre es la del Pla de Negua, també es pot considerar una sortida moderada però prou interessant i bonica. Sortim de Lladorre en direcció Ainet de Cardós i abans d’arribar agafem el desvio que va cap Esterri de Cardós passant per Arròs de Cardós i una vegada arribem a Esterri enfilem la pista cap el Pla de Negua, des de aquest punt pujarem uns 10 Km. Diria que amb una pendent mitjana del 10% però que es fa prou be. Per el camí trobem una font amb un aigua fresca i bona que ens ajudarà tant a la pujada com a la baixada si la fem per la mateixa pista, ja que una vegada a dalt es pot baixar per diferents llocs. Una vegada arribem a dalt les vistes també son espectaculars, quant ens decidim a baixar o podem fer cap a Cassibrós, per la mateixa pista o crec (encara que no ho he fet) que es pot anar cap el pic de Tudela i baixar per Boldis Jussà, Boldis Sobirà i desprès Lladorre, fi del nostre recorregut. Es un altre sortida no molt exigent i molt bonica per els amant de la bicicleta de muntanya.