Скачать

215 м

Тип маршрута

Круговой
  • Фото La Garriga - Tona - Vic (Calldetenes) - Puig-l'agulla - Creu de Montagut - Seva - El Brull - Aiguafreda - La Garriga

Время

6 часов 47 минут

Координаты

Загружено

8 февраля 2020 г.

Записано

февраля 2020
Будьте первым, кто выразит признание
1 комментарий
Поделиться
837 м
215 м
95,73 км

Просмотрено 128 раз, скачано 4 раз

рядом с la Garriga, Catalunya (España)

Ruta circular que comença a La Garriga seguint el riu Congost fins a Tona, després recorre la plana de Vic fins a Calldetenes i s'enfila fins al Puig-l'agulla per la Ruta dels Molins i el Coll de la Costa, passant pel restaurant i fent cim fins la creu de Montagut. Un cop allà torna al GR2 i continua per Goitallops i la Serra de Montmany fins a Seva i El Brull d'on torna a baixa a Aiguafreda seguint el GR2 per la Serra de l'Arca. La tornada des d'Aiguafreda és semblant a l'anada, Valldaneu, Tagamanent i Figaró, però fent el corriol del Sot del Bac, finalment segueix el riu Congost fins al punt de sortida a La Garriga.
La ruta és variada, trobant la majoria d'estona pista, però també corriols, alguna trialera fàcil i trams d'asfalt, la dificultat és moderada degut a la llargada de la ruta, però el desnivell és assequible i no hi ha trossos massa tècnics. Trobem moltes fonts durant la ruta, el track passa per una font a Tona, una a Seva, una a El Brull i una a Aiguafreda.
Atenció! Hi ha 3 o 4 trams no ciclables, algun tros del camí d'anada a Aiguafreda (abans de Valldaneu), el camí de pujada i baixada al cim de Puig l'Agulla i alguns graons i arbres caiguts en tota la ruta.
En resum, una ruta variada en bicicleta de muntanya per acostar-se als 100 Kms sense fer grans desnivells.
Dades GPS: 95,81 kms, 5:40 h en moviment, +1648 m.

1 комментарий

Вы можете или этот маршрут