Координаты 797

Uploaded 30 марта 2019 г.

8,2

Просмотрено 42 раз(а), скачено 1 раз(а)

рядом с  Ivars de Noguera, Catalunya (España)

Durada de la ruta 2h45m. Sortida sense cap complicació, tot el camí és pista de terra que està bé. La pujada de tornada després d'estar al monestir se m'ha fet pesada, però tret d'això oli amb un llum. Hem sortit de Ivars i la primera parada l'hem fet a Boix, bé, a l'ermita o església perquè del poble queda ben poca cosa. Bones vistes del pantà i bones panoràmiques. Hi ha una bona estona que no el veiem el pantà. Arribem a dalt i hi ha una bona vista del pantà i també veiem el monestir, una bona panoràmica. La baixada és ràpida, arribem a baix i xafardejem una mica el monestir i després anem a tocar l'aigua del pantà, que està cristalina. Toca pujar, com he dit abans, m'he cansat. Però una vegada a dalt la cosa rutlla. Hi ha alguna pujadeta però amb general la tornada es força ràpida. Arribem a Ivars de Noguera i acabem la ruta. Apa doncs salut i pedals.