Время  3 часов 46 минут

Координаты 484

Uploaded 14 октября 2018 г.

Recorded октября 2018

9,5

Просмотрено 41 раз(а), скачено 5 раз(а)

рядом с  Castellar del Riu, Catalunya (España)

De feia temps tenia pendent visitar Peguera sobre rodes. Una magnífica proposta de l'engarristador Marc Soler (http://www.engarrista.com/node/975), em decideix a no endarrerir-ho més, escurçant sensiblement l'itinerari proposat i deixant la meitat sud per un altre dia.

Sortim del Pont de l'Espingard per carretera Lv-4241 en direcció Berga. La deixem al cap d'uns 2,5 km per agafar una pista que primer ens porta a Sant Serni dels Terrers i que al cap d'una estona es torna en una carretera pavimentada fins a Espinalbet.

Després d'esmorzar a Els Roures (on m'hi vaig florir esperant que m'atenguessin), un tram de pista pedregosa i en pujada em fa pair ràpidament fins a trobar un altre cop una carretera pavimentada parcialment fins prop de l'ermita de la Mare de Déu de Corbera.

Continuem per pista fins la casa de l'Estany on agafem un trencall, primer en pista però que aviat es transforma en un bonic corriol, a trams molt tècnic que en algun punt ens farà baixar de la bici.

Trobem el GR-107 que seguim fins a Peguera. Passem per sota l'imponent Roca Gran del Ferrús i continuem fins al Tossal, on deixo la proposta d'en Marc Soler, que continua cap a Montcalb, per agafar una pista (a trams molt pedregosa i tècnica) que ens portarà a Fontanella. Podeu triar, si no us agraden els trams tècnics, la proposta d’en Marc segur que és més ciclable.

De Fontanella al punt d'inici passarem per un petit tram de carretera i per pista que ens menarà prop de Llinars i ja sense problemes pel costat del càmping d'Aigua d'Ora fins arribar novament al cotxe.