6,7

Просмотрено 3329 раз(а), скачено 182 раз(а)

рядом с les Forques, Catalunya (España)

Circular per l'Alt Emporda. Recorrem les poblacions de Borrassà, Ordis, Navata, Tarabaus, Avinyonet i tornem a Figueres. 27km en 2 hores aproximadament.
Passem per davant de les piscines municipals de Navata on hi ha un bar i es pot fer un refrigeri.
La ruta és fàcil, pistes en bon estat, amb pujades i baixades poc exigents si es té un nivell mitjà.
En el punt més alt de la ruta, Navata, hi ha unes vistes molt boniques de l'Alt Empordà, podem parar i fer unes fotos.
A destacar dos corriols, fàcils i molt bonics, un passat Ordis i l'altre, més tècnic, passat Navata.
I arribant gairebé al final de la ruta, després d´Avinyonet, passarem davant de la petita església de Santa Eugènia, del segle XI-XII, és interessant parar i fer unes fotos del monument romànic.
Espero que us agradi.
Salut i pedals.
*******************************************
Circular por el Alt Emporda. Recorremos las poblaciones de Borrassà, Ordis, Navata, Tarabaus, Avinyonet y volvemos a Figueres. 27km en 2 horas aproximadamente.
Pasamos por delante de las piscinas municipales de Navata donde hay un bar y se puede hacer un refrigerio.
La ruta es fácil, pistas en buen estado, con subidas y bajadas poco exigentes si se tiene un nivel medio.
En el punto más alto de la ruta, Navata, hay unas vistas muy bonitas del Alt Empordà, podemos parar y hacer unas fotos.
A destacar dos senderos, fáciles y muy bonitos, uno pasado Ordis y el otro, más técnico, pasado Navata.
Y llegando casi al final de la ruta, después de Avinyonet, pasaremos delante de la pequeña iglesia de Santa Eugenia, del siglo XI-XII, es interesante parar y hacer unas fotos del monumento románico.
Espero que os guste.
Salud y pedales

5 комментарийиев

• Фото Pedalsdefoc

Pedalsdefoc 19.05.2013

Molt bon track...pistes fàcils i ràpides.

• Фото emporda2

emporda2 24.05.2014

Es una ruta molt maca, amb nivell de principiant es pot seguir be, dedicant una mica mes de temps.

• juanma33 26.10.2014

La ruta esta muy bien, el paisaje es incleible. Encuentro que no esta muy indicada y en algun momento perdi el camino.

• Фото turrimtb

turrimtb 27.10.2014

La ruta no esta nada indicada, ahora si llevas navegador cartografico y te descargas la ruta no hay perdida.