• Фото Etapa 1 - TwoNav Empordà BTT Extrem 2018

Время  3 часов 45 минут

Координаты 9900

Uploaded 3 апреля 2018 г.

Recorded февраля 2018

Просмотрено 1576 раз(а), скачено 309 раз(а)

рядом с Mont-ras, Catalunya (España)

La 1a Etapa de la Twonav Empordà BTT Extrem transcorre per l’Est del Massís de les Gavarres dins els termes municipals de Mont-ras, Forallac i Vall-llobrega.

El recorregut d’aquesta etapa transcorre per un terreny sec i ràpid sense grans pujades on els corredors enllaçaran un corriol rere un altre en una etapa amb canvis de ritme constants.

Tot i tenir gran part de corriols, aquests no són tècnics, la qual cosa farà que tots els bikers puguin gaudir d’aquest espectacular traçat de la 1a jornada de la TwoNav Empordà BTT Extrem.

Aquesta 1a etapa passa per punts emblemàtics de l’Est de la serralada de les Gavarres com l’ermita de Sta. Coloma de Fitor, St. Mateu de Vall-llobrega, la Cavorca, L’Ermita de Sta. Llúcia d’Arboç, la població de St. Pol, Puig Vidal i Puig d’en Ribot com a punt més alt d’aquesta 1a etapa amb 310m d’altitud

Durant el recorregut els Bikers es trobaran 3 avituallaments molts complets on podran hidratar-se y alimentar-se de forma adequada.

Durant els 49km de l’etapa hi haurà diversos punts de control de temps (alguns no estaran publicats) per tal de poder saber la situació de cada corredor en cada moment i per controlar que tots els corredors passen per tots els punts del recorregut.

Can Ribot de Fitor

DERECHA

• Фото Marc BTT Epic

Marc BTT Epic 10.07.2018

Aquest any no he pogut participar a la cursa, però he seguit el track d'aquesta etapa i s'ha de dir que és molt i molt recomanable. Alguns corriols estaven una mica tapats com és llógic, però he gaudit com un nen. Tot i així s'ha de dir que la descripció del recorregut "sense grans pujades i poc tècnic" és un pel optimista. ;)