← Часть  Tracks de Aneto

Просмотрено 63 раз(а), скачено 6 раз(а)

рядом с  Benasque, Aragón (España)

La segona etapa de Tracks de Aneto parteix de l’Hostal Parque Natural, baixant per la carretera direcció Benàs. Però just a la rotonda, prenem la carretera que puja fins al poble de Cerler. A dins del poble, abandonem l’asfalt per a continuar remuntant per pista en bon estat. Les vistes comencen a ser fantàstiques. La pista es converteix en un sender que ens fa creuar el barranc d’Ardonés, on podem contemplar “las tres cascadas”.

Tornem a prendre la carretera de Cerler, ara en baixada, que deixarem tres esses més avall per agafar pista amb bon ferm. Anem fent, fins arribar a les petites localitats de Eresué, Ramastué, Liri i Arasán. Aquí ja hem deixat la fresca de les obagues, i transitem per una part més solella i àrida. També cal dir que hem perdut força alçada.
Per una pista emboscada de pi roig, arribem al trencall d’on ve el traçat de la Transpirinaica tradicional, és a dir, la pista que ve del Pont de Suert i de Bonansa, i durant una bona estona, seguim traçat coincident, però que abandonarem, ja que nosaltres ens dirigim més cap al Sud.

A dalt de tot d’un coll, a la zona de La Múria, s’inicia la baixada per pista bona fins a Campo, però des de Tracks de Aneto ens faciliten una variant per sender; i aquí tenim sensacions contraposades, els dos primers trams són força ciclables i divertits, però quan hem creuat per segona vegada la pista principal, el sender està brut i perillós, a part d’abandonat, ple d’esbarzers i pedres. Suposo que les pluges d’aquest any han tret la terra i ha quedat com ha quedat. Més avall, optem per seguir el traçat original.

Ens allotgem a l’Hotel Cotiella de Campo. És un hotel Bikefriendly on hem estat molt ben tractats. L’habitació i el tracte excel·lents.