Время в движении  один час 52 минут

Время  2 часов 44 минут

Координаты 3013

Загружено 9 декабря 2020 г.

Записано декабря 2020

720 м
262 м
5,5
22,18 км

Просмотрено 60 раз, скачано 5 раз

рядом с Sentmenat, Catalunya (España)

Ruta curteta, molt maca, que, sortint de Sentmenat, passa pels tres castells: el de Sentmenat, el de Guanta i el del Puig de la Creu. Boscos molt macos i vistes esplèndides, sobretot amb el vent que bufava. Tot per pistes i camins fàcils, excepte uns 1.600 m sortint de Guanta, amb pujada molt forta i moltes pedres soltes.
Sortim de Sentmenat seguint la Riera de Sentmenat amunt, arribem ràpidament al Castell de Sentmenat, i continuem per camins, seguint la vall de la Riera, fins a abocar a la pista que puja cap a Guanta. Anem pujant per aquesta pista en perfecte estat (al tanto que pots trobar cotxes), que ens porta fins al Castellet de Guanta. Allà, agafem el camí dolentot que surt seguint a l'esquerra i que puja fort durat uns 1600 metres. Entre el pendent i l'estat del camí, hem de posar la màxima potència de l'elèctrica per arribar a dalt sense baixar de la bici i fent una bona bufada. Un cop a dalt, el camí ja és millor i va carenant suaument fins a passar per la masia Castellet de Dalt. Al cap de poc, agafem a l'esquerra el Camí de Castellet, que tomba i baixa planejant fins que, a l'esquerra, trobem el Camí de Puig de la Creu, que ens porta, pujant una mica, fins a dalt del puig, punt més alt de la ruta, amb 671 m. Després de voltar els edificis del cim, amb vistes molt bones, agafem la pista a la dreta que, baixant molt fort, vorege Castellar del Vallès i ens torna a Sentmenat.
Замок

Castell de Sentmenat

Construcció S. XIV-XVI, XVII-XVIII Estil arquitectònic Gòtic, romànic Altitud 243 m

Pessebre

Al Camí de Can Senosa ens trobem amb aquest curiós pessebre al mig del bosc

Boscos i pista de Guanta

Замок

Castellet de Guanta

La Casa de Guanta o Castellet de Guanta fou una masia important, situada a les proximitats del Castell de Guanta, actualment en runes., i dalt del cim del Turó del Corb. El Castellet es una fortalesa documentada ja el segle XI.

Tram cansat

Tram que comença a Guanta i que puja molt fort i amb terreny dolent, durant uns 1.600 m
Панорама

La Mola i camí de carena

Castellet de Dalt

Вершина

Puig de la Creu

El Puig de la Creu és una muntanya de 668 metres a cavall dels municipis de Castellar del Vallès i de Sentmenat, a la comarca del Vallès Occidental. Al cim hi ha un vèrtex geodèsic i un castell edificat entre els segles XVI i XVII i protegit com a Bé Cultural d'Interès Nacional. A la part més alta del puig hi ha l'església romànica de Santa Maria del Puig de la Creu.
Храмовая архитектура

Santa Maria del Puig de la Creu

Castell edificat entre els segles XVI i XVII. A la part més alta del puig hi ha l'església romànica de Santa Maria del Puig de la Creu. Vistes molt bones de Sant Llorenç del Munt, Montserrat i Vallés.