Moving time  2 часов 9 минут

Время  3 часов 19 минут

Координаты 3392

Uploaded 10 декабря 2018 г.

Recorded декабря 2018

-87 m
5,6

Просмотрено 26 раз(а), скачено 0 раз(а)

рядом с  Les Dunes, Catalunya (España)

Feta el 08/12/18.

TOT SOBRE LA BICI.
Moderada físicament, per les pujades a Les Dunes per un costat i per l'altre.
Moderada tècnicament pel tram pedregós de baixada i pel tram de sorra.
Si es fes a l'inrevés el tram trencat seria tècnicament difícil. Per aquí puja la Ruta 43 negra.

Bona ruta per la Muntanya Gran del Montgrí, amb una pujada progressiva i asfaltada al principi de la ruta fins arribar a les Dunes, una planejada per la Muntanya Gran amb bones vistes de la Badia de Roses, sobre tot abans del tram pedregós i trencat de baixada on trobem la Ermita de Santa Maria de Palau, en reconstrucció.

Al tornar hem trobat un tram amb força sorra que he senyalat per fer una alternativa més còmoda. La pujada fins a Les Dunes es per un camí ample de terra amb pujada sostinguda que es pot fer bé sobre la bicicleta.

Al baixar tornem a tenir bones vistes, ara de la Badia de Pals fins arribar a la via verda de Torroella a l'Estartit.