Время  3 часов 28 минут

Uploaded 15 июня 2012 г.

Recorded июня 2012

9,8

Просмотрено 2545 раз(а), скачено 118 раз(а)

рядом с Conesa, Catalunya (España)

Ruta preciosa per la part alta de la Conca de Barberà tocnt a l'altiplà de la Segarra. Paissatge desconegut per molts, camps de blat i ordi , que en aquesta època estan ben daurats, amb petits turonets encimbellats amb boscos de pi i alzina i d'altres de petitis poblets o masies, algunes habitades com la de Saladern. Un goig per la vista. El curiós molí de La Cadena al Riu Corb, d'època medieval. Els poblets, Albió, Suró, La Cirera ... la majoria amb restes dels castells de defensa, amb nuclis antics medievals i calls jueus com és el cas de Conesa. SENZILLAMENT PRECIÓS !!!
ALBIÓ

6 комментарийиев

• Фото lafura

lafura 25.05.2015

Ruta molt maca en un entorn molt solitari per descobrir molt pobles i molta pedra seca.

• Фото lluisma

lluisma 25.05.2015

encantat que t'agradi. forma part d'aquests raconets del nostre país quasi bé desconeguts i encisadors...ah...tampoc cal que hi vagi tothom eh hahhaha

• Фото lafura

lafura 25.05.2015

I tant!! Tranquil no hem trobat ningú....segueix secret. Lo millor l'alzina amb un gronxador enmig d'uns camps verds....

• Фото Chismix

Chismix 31.03.2018

I have followed this trail  проверенный  View more

Bonica ruta. Bastant fàcil i planera. Genial per rodar... si no fa vent, es clar... ;-)
    Fer esment que prop de Suró hi ha el Tossal del Suró, que és un dels CentCims de la FEEC. Val la pena sortir-se'n un moment de la ruta.

• Фото xplorer212

xplorer212 01.06.2018

aquesta ruta passa per el bosc pintat d'aprop de Conesa?

• Фото lluisma

lluisma 01.06.2018

jo vaig veure unes pintures en uns marges...però ja fa temps ehhh