Время  5 часов 28 минут

Координаты 2895

Uploaded 16 января 2016 г.

Recorded января 2016

9,0

Просмотрено 774 раз(а), скачено 58 раз(а)

рядом с la Rabassada, Catalunya (España)

Ruta circular amb un 65% de corriols i la resta combina pista amb asfalt. IBP=96

Sortint de Santa Maria de Vallvidrera ens trobem amb la pujada més exigent que ens deixa en la cota màxima: coll de la Vinassa a tocar del Tibidabo. Trams de pista i també de camí/corriol. Comencen els corriols de baixada:

1.- Corriol Font de la Salamandra
2.- Corriol Coll d'Erola
3.- Corriol Font Groga

Tornem a pujar pel PR C-38 principalment per camí/corriol pedregós i que es fa perfectament amb la bici. Enllacem amb la Carretera de les Aigües on agafem un curt senderó i arribem al Portell de Valldaura on iniciem segona tanda de corriols:

4.- Corriol del Portell
5.- Corriol d'en Fotja que acaba amb una exigent i curta remuntada per pista.
6.- Corriol de l'Estany

Ja estem a Can Coll (Cerdanyola) i després de remuntar uns 50 metres verticals entrem en el bucle de corriols format per:

7.- Corriol Can Castelló
8.- Corriol Codonyers (Sant Cugat)
9.- Corriol Torre Negra

Aquest últim senderó ens deixa en la part baixa de la carretera de l'Arrabassada que remuntarem parcialment (1 km) per entrar en la Colònia Perers (La Floresta) inicialment en baixada però un cop superada la riera de Can Bova tenim una pujada constant (facileta) per asfalt i pista fins arribar a les proximitats del Turó del Fumet. Allà tenim un final ben potent amb la...

10.- Trialera del Fumet. Compte amb els esglaons, reguerots i pedra solta. Ciclable si bé amb una dificultat tècnica més alta que tota la resta de corriols fets anteriorment.

Finalment només ens queda remuntar molt suaument des de Les Planes fins a punt de sortida: Santa Maria de Vallvidrera.
El temps de realització ruta que no us espanti: hem estat una horeta ben bona esmorzant a Can Coll. Amb 4 hores de pedaleig efectiu es fa tranquil·lament.

L'enllaç entre Torre Negra i trialera del Fumet s'hauria de millorar prescindint d'asfalt al màxim però entenc que té difícil solució ja que aquesta zona de Collserola està urbanitzada a més no poder. Si teniu una alternativa sóc tot orelles. Gràcies!

Esperem que us agradi!

3 комментарийиев

• Фото cclastre

cclastre 01.09.2016

Molt bona ruta. L'he fet amb una pedelec i francament m ho he passat molt be aquest matí. M'he saltat un parell de troços per error pero ha estat mes que suficient. Gràcies per compartir-la.

Alguns corriols realment poc transitats i en un entorn fantàstic. Algun descens complicadet pero ciclable en la seva totalitat (jo amb una pedelec) Molt bona ruta per evitar pistes amples i avorrides.

• Фото xusbttmania

xusbttmania 18.09.2016

M'alegro que t'hagi agradat cclastre. A Collserola tenim un munt de camins i senderons i aquesta és tan sols una de les nombroses combinacions que podem fer. Amb una Pedelec les pujades no deuen ser cap complicació... però pels corriols tècnics i trialeres no sé pas com deuen anar (¿?)