Просмотрено 60 раз(а), скачено 2 раз(а)

рядом с  Vehinat de Cerdans, Catalunya (España)

Ruta molt rodadora però amb gran desnivell. Comencem a Coll de Revell i agafem la carretera d'Arbúcies fins al trencant de la pista que puja fins a Sant Pere Desplà. Baixada ràpida fins a Arbúcies per pista de bosc.

Vam esmorzar a la Farga Espai gastronòmic d'Arbúcies (Antiga Mams) i tot i que l'entrepà de botifarra va ser bo, ens van fotre un bona clavada (10 euros per botifarra, dues llesques, un cafè i aigua de l'aixeta).

A partir d'Arbúcies, comença una llarga i constant pujada a través de bon camí i per mig de boscos fins a la carretera de Santa Fe de Monsteny. És una pujada sense gran pendent però amb un desnivell acumulat d'uns 1000 m i uns 16 km de longitud. Es passa pel Coll de Te i el Convent.

Pugem una mica més per la carretera i fem uns km de descens fins al trencant de Collsesferreres que mitjançant pista ens baixarà fins a Regàs. Abandonem l'ampla pista del Regàs i agafem un camí més herbat i en mal estat fins assolir la carretera que ens retornarà en pujada (compte que les forces ja estan justes) fins a Coll de Revell