Albert BIKE

Uploaded 31 мая 2016 г.

Recorded мая 2016

9,0

Просмотрено 572 раз(а), скачено 15 раз(а)

рядом с  L’Ametlla de Merola, Catalunya (España)

Relaxant ruta en BTT per la Catalunya interior. Apta per tots els públics. Silenci absolut pels camins deserts. Iniciem la sortida a la Plaça de Sant Antoni Mª Claret de Sallent, després de fer un cafè a un dels nombrosos bars de la plaça. Els que vingueu de fóra, podeu deixar el cotxe al parking gratuït que hi ha davant l’església. Travessem el poble direcció Nord, passant per davant del Pabelló d’Esports i agafant el camí dels horts. Aquest trosset de ruta no apareix perquè el GPS encara estava dormint... Anirem fins a Balsareny per camins de terra i passarem per l’ombrívola llera del Llobregat fins a la Resclosa dels Manresans, Km. 0 de la Sèquia (www.parcdelasequia.cat). Després de passar l’estona a l’observatori d’aus migratòries, passem per la falda del Castell de Balsareny (estil gòtic Segle X) i enfilem cap al Mujal (terme municipal de Navàs). També podeu fer una parada al Centre d’Apropament a la Natura (www.granjanatura.com). A partir d’aquí el camí va serpentejant en lleugera pujada fins a l’església romànica de Sant Cugat del Racó. Creuarem vàries vegades el riu Llobregat i la riera del Mujal.
Tot seguit, el camí comença a baixar fins a la carretera de les Vilaredes, on començarem a pujar per la ruta dels maquis fins a Castellnou de Bages. Podeu desviar-vos per fer parada d’avituallament a Cal Segudet (www.calsegudet.com). Amb la panxa plena, el camí és tot de baixada fins al punt d’inici a Sallent.
Gaudireu d’unes vistes i olors espectaculars. ENJOY!
La resclosa SALLENT
Pedrera abandonada BALSARENY
Antiga via de tren de carbó "el carrilet" que enllaçava Cercs amb Barcelona.
Bosc de ribera BALSARENY
Sant Cugat del Raco
Torre del Moru CASTELLNOU BAGES
Panoramica des de Castellnou de Bages
A l'esquerra la muntanya de resudus salins de Sallent i a la dreta la muntanya de Montserrat.