Время  5 часов 42 минут

Координаты 2449

Uploaded 10 декабря 2012 г.

Recorded декабря 2012

Просмотрено 6355 раз(а), скачено 322 раз(а)

рядом с  Castellar del Vallès, Catalunya (España)

Desnivell acumulat + real (calibrat): 1450m.
Ruta circular amb inici i final a Castellar del Vallès. El desnivell acumulat final és considerable, però totes les pujades són assequibles. La ruta s'inicïa amb la pista que puja al Puig de la Creu, que amb pendent suau-moderat és un bon escalfament. El tram final de l'ascens al puig el deixem per al final i seguim en pujada per la pista que porta cap a Gallifa: en aquesta part de la pujada es gaudeix de fantàstiques vistes del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i dels cingles de Gallifa. Després d'un petit tram de carretera, ens aturem un moment al Castell de Gallifa. Fem un altre petit tram de carretera en baixada i enfilem la pista que porta cap a la part més alta dels cingles de Gallifa; la pujada és gradual, es fa bé i ofereix unes vistes fantàstiques dels cingles. Ens acostem fins a l'ermita de Sant Sebastià de Montmajor, situada a la part més alta, i una mica amagada entre els arbres del cim; val la pena assomar-se a la cinglera situada darrera de l'ermita, que ofereix vistes impagables de tot l'entorn (Cingles de Bertí, Montseny, Serralda Litoral, etc.). A continuació ens adrecem a Sant Llorenç Savall, seguint bàsicament pistes amples, i des d'aquí tornem a pujar fins al pla del mas de Can Cadafalc, que ja hem passat a l'anada. Un tram després d'haver iniciat la baixada, deixem la pista principal i rematem la ruta amb la pujada al conegut Puig de la Creu; finalment, baixem fins a Castellar per pista alternativa.
Calle Privada

6 комментарийиев

• Фото iclapers

iclapers 30.06.2013

Una excursió molt xula i que recomanable!!, vam fer una petita variant: en arribar al ¨Coll del Pi de Guàrdia" en comptes de baixar cap a Sant Llorenç pel dret, vam agafar per la dreta el "cami del ADF" que passa per les runes del primer forn de pa de S. Llorenç i després aprop de la casa del Armengol.
    Una petita correcció: l'ermita que hi ha dalt de els cingles de Gallifa no es Sant Sebastià de Montmajor, el nom correcta es "Sant Sadurní de Gallifa"
    Salutacions,
    Ignasi

• Фото mparaira

mparaira 30.06.2013

Moltes gràcies per les observacions i m'alegro que t'hagi agradat. I la correcció de l'ermita totalment certa, va ser un lapsus (si et fixes, el nom del waypoint està correcte).
    Salut i força al pedal !

• Фото Rulmog

Rulmog 10.11.2013

Gràcies per la ruta. L'hem fet aquest matí i l'hem disfrutat molt. Les vistes des de "Sant Sadurní de Gallifa" impagables.

• Marcgriera 05.07.2014

estupenda ruta... les vistes sensacionals

• Фото Carlospeña

Carlospeña 06.04.2015

muy guapa la ruta

• Фото esperaunpoco

esperaunpoco 13.11.2017

I have followed this trail  проверенный  View more