pep light

Координаты 3702

Uploaded 24 июля 2015 г.

Recorded июля 2015

Просмотрено 776 раз(а), скачено 31 раз(а)

рядом с Ardiaca, Catalunya (España)

Bonica circular entre Cambrils i l'Argentera, procurant seguir els camins més fàcils possible.
Sortida pel passeig marítim, es continua pel carril bici pel carrer Rosa dels Vents i després a l'esquerra pel camí paral.lel a la via del tren fins arribar al pas a nivell regulat del camí dels Prats. Continuem pel camí dels Prats, camí de Pratdip, barranc de la Pixerota, camí dels Arenals, Mont-roig.
Sortida pel camí de Mont-roig, més endavant s'enllaça amb el de la Mare de Déu de la Roca, camí dels Roquers i s'entra a Vilanova. S'arriba a l'Argentera per la pista asfaltada que també porta al Castell. S'agraeix, ja que s'han de salvar desnivells força grans. Sortida de l'Argentera pel camí Vell, Duesaigües, pista PR a Riudecanyes, molt deteriorada, pista asfaltada del pantà, Riudecanyes. Sortida pel meravellós camí dels Molins, pista de la riera fins a trobar el camí de Mont-roig a Montbrió que seguim a l'esquerra.
Sortida de Montbrió pel camí de Segures, mas de Tegells, camí de les Francines, camí de Mont-roig a Cambrils, barranc de Segures - torrent d'en Gener, passeig marítim.
панорама

Mas de Tegells

• Фото jcllobet

jcllobet 01.05.2018

I have followed this trail  проверенный  View more

Ruta muy rodadora lo más duro subir el puerto por carretera , por lo general bien