412 м
58 м
44,94 км

Просмотрено 363 раз, скачано 0 раз

рядом с Sabadell, Catalunya (España)

L'objectiu d'aquesta ruta és la preparació d'un itinerari en BTT per Collserola dels alumnes del cicle que prèviament l'havien treballat a l'aula sobre el mapa. Punt d'inici i final del seu itinerari era en una de les vies d'accès al parc de Collserola, concretament al parc de la riera (Cerdanyola). Per tant, el tram inicial i final d'aquest track, de sabadell (SBDLL) al Parc de la Riera i viceversa, és d'enllaç meu i que augmenta en temps i km el treball demanat als alumnes, d'uns 20km aprox.
Per tant, la volta a Collserola va del Parc de la Riera, passa per l'àrea de lleure de Can Coll on comença una primera ascenció al turó de can Castelló. Practicament a dalt d'aquest turó, es realitza un descens per una fàcil trialera fins a un punt d'avituallament, àrea de picnic del patronat flor de Maig. En cas de voler esmorçar a taula, hi ha la possibilitat de continuar 15' més fins arribar a la Masia de Can Borrell, previ pas pell coll de torrefarrera.
Un cop reposat forçes, comença la part més dura que no tècnica del recorregut, realitzat pràcticament per pista ample que transcorre per la vall de Gausac fins a Sant Medir on hi trobem una font per omplir bidons d'aigua abans de fer l'última part de l'ascensió, al turó del Maltell. A partir d'aquí, la ruta planeja i ens deixa vistes i panoràmiques molt maques de la ciutat i la costa de Barcelona. Un cop arribem al Portell de Valldaura, reseguim una pista lleugerament descendent fins al turó d'en fotja on ens desviem per una pista que ens porta de forma vertiginosa fins al punt final del recorregut, el Parc de la Riera.