behzadman

Moving time  18 часов 24 минут

Время  один день 5 часов 36 минут

Координаты 20845

Uploaded 6 сентября 2018 г.

Recorded августа 2018

1 935 m
-20 m

Просмотрено 20 раз(а), скачено 0 раз(а)

рядом с Zemo Skhvilisi, Samtskhe-Javakheti (Georgia)

شروع رکابزنی از بازرگان شروع شد و شهرهای پیش رو دوغوبایزید و ایغدیر و کارس و مرز ایلچوک و سپس اولین شهر کرجیتان آخالچی و ازآنجا از طریق برجومی یه خاشوری میخواستیم برویم که محلی های آنجا به علت خراب بودن مسیر و وجود حیوانات وحشی مارو منع کردن و مسیر دیگری را پیشنهاد دادن که مجبور به برگشت به نزدیکای آخالچی و از کنار رودخانه حرکت به سمت آسپیندزا و سپس آخالتسیخه نمودیم که قبل از رسید به شهر خولو با ۸۰کیلومتر خاکی مواجه شدیم که ۳۰ کیلومتر آن سربالایی سنگین در دل جنگل بود و ۵۰ کیلومتر دیگر سرازیری که به خولو رسیدیم و از آنجا به سمت باتومی روانه شدیم که پر از گردنه های کوچک و بزرگ بود که گاها مارو خوشحال و گاها ناراحت😁میکرد(شیب) در نهایت به رفتینگ باتومی و سپس شب به باتومی رسیدیم که همان لحظه باران سنگینی گرفت و مجبور شدیم در اولین هتل استراحت کنیم و فردا هم ساحل و زیبایی و بازنشستگی رکاب زدن😊😊😊(برنامه در تیر ۹۷ انجام شد و بیشتر مسیر به علت فراموشی ثبت نگردید)