Время  5 часов

Координаты 2204

Uploaded 14 ноября 2018 г.

Recorded сентября 2018

7,0

Просмотрено 170 раз(а), скачено 14 раз(а)

рядом с Era Bordeta, Catalunya (España)

Ruta lineal que surt del poble d'Arres Dessus (o De Sus) que combina senderons amb flow amb d'altres més tècnics i pedregosos amb una dificultat tècnica moderada/difícil.

Res més iniciar la sortida tenim un primer descens fins al poble d'Arres de Jos per corriol des d'on enllacem amb el Camin des Artigaus i el Pas deth Lop amb un repertori de senders espectaculars: tenim de tot i de qualitat. Molt recomanable; fixeu-vos en el vídeo. La baixada és llarga i ens deixa a tocar del GR-211 que també té trams molt xulos per bosc atlàntic (humit) i tècnics per fer l'aproximació a Bossòst on aprofitem per esmorzar.

La pujada del dia ens vindrà a continuació per una pista forestal en excel·lents condicions i que de forma progressiva ens farà arribar fins a la cota màxima 1600m aprox. prop de la Mina Margalida. Bona panoràmica del Baish Aran i per recuperar-nos de la llarga ascensió fem una paradeta en la Bassa d'Arres situada en un entorn privilegiat.

El posterior descens combina camí i sender pedregós amb flow, no gaire trabat, on ens vam deixar anar a tota velocitat... sobretot el David (-;
Novament estem en el punt d'inici: Arres Dessus i continuem per fer el tercer descens pel GR-211 que és una passada. Ja l'havia fet unes setmanes abans i de ganes de repetir-lo no en faltaven. La majoria és flow si bé alterna petits trams enduro especialment a partir del poble de Begós cap al Pont d'Arròs. Només hi ha una remuntadeta d'un quilòmetre per asfalt entre els pobles de Benós i Begós; tota la resta corriol o sender trialer tirant cap avall. A l'acabar fem un bon dinar i després amb tota la calma anem a buscar el cotxe (remuntador) a Arres Dessus per completar un bon rutot aranès.

No us perdeu el vídeo amb un tastet del que ens vam trobar:

Bossòst - Bassa d'Arres - Pont d'Arròs MTB 2018 from bttmania.org on Vimeo.