Просмотрено 287 раз(а), скачено 0 раз(а)

рядом с Les Valls de Valira, Catalunya (España)

Sortim de la Seu d'Urgell i anem direcció cap a la Bartida, el track és tot el rato per la carretera asfaltada però a mitja pujada de la Seu a la Bastida i surt una pista (hi han indicacions de les rutes de BTT del parc del Segre) a mà esquerra que puja també fins a la Bastida. Un cop arribem al poble agafem una pista a ma dreta i anem pujant direcció la Serra de la Bastida fins que arribem a un encreuament (a 1150 msnm) i agafem la pista que surt cap a la dreta que planeja i desprès baixa fins a arribar a la Mare de Déu de Sagas. Un cop aquí hem de tronar enrere per la mateixa pista i a uns 500 metres surt una pista/corriol que està ne mal estat degut a les bardisses que hi trobem, a més a més és força complicat seguir la pista correcta ja que hi han forces camins. En tot cas seguint el track no té cap pèrdua. Passem per Cal Ramon, Cal llerola i pugem cap a Nabiners d'on seguim pujant direcció cap a Mas d'en Planes i baixem fins al Pla de Sant Tirs d'on agafem la carretera que ens porta cap a la Seu d'URgell