Скачать

421 м

Тип маршрута

Круговой
  • Фото ALT CAMP Les Pobles-Montagut-Querol-Pinyana-Gr 172-Les Pobles.

Время

6 часов 23 минут

Координаты

Загружено

18 ноября 2017 г.

Записано

сентября 2017
Будьте первым, кто выразит признание
Поделиться
854 м
421 м
36,09 км

Просмотрено 243 раз, скачано 8 раз

рядом с Las Poblas, Catalunya (España)

Una circular per la zona més al ta de l'Alt Camp. Les Pobles, damunt de Santes Creus, el Mas d'en Bosc, el Montagut, Querol, el castell roquer de Pinyana i tornada pel GR-172 que ha estat un greu error doncs la baixada no ha estat ciclable.
Sortida de l'entrada de Les Pobles, a tocar de la carretera, i sortim per la part baixa del poble, on hi ha un PR, en direcció a la Masieta, al Barranc del Mas d'en Prat. Anem a buscar la carretera TV-2441 per pujar fins el Coll de l'Arboçar on agafem una pista que ens ve per la nostra dreta. Pujem per pista, a vegades desmanegada, fins a un collet a 790 metres. Ara ja comença la baixada fins la Font del Mas d'en Bosc, que normalment raja. Està ben fresca !!! El Mas d'en Bosc és un gran mas encara en funcionament, amb unes vistes precioses de conreus i vinyes. Seguim baixant per una pista en molt bon estat i entre un bosc molt fresc...en un costat alzines i a l'altre pi. Arribem al Coll de la Torreta. Segueixo recte per una pista encimentada en una forta pujada. Deixem el ciment en una forta curva i entrem en una pista que em porta a sota de l'ermita de St Jaume de Montagut...un gran edifici no fa molt restaurat....Impressionant !!! Desfem uns 100 metres el camí per baixar en direcció a Querol. Passem per una font amb àrea recreativa...una zona molt fresqueta. Querol: Poble amb un castell impressionant. Hi trobem aigua, bar...podem fer un bon descans! Sortim de Querol per la C-37 i la deixem al cap d'uns 3 km. per agafar una pista que ens porta al castell roquer de Pinyana, castell amb torre rodona molt ben conservada. La pista segueix pujant fins a un collet al costat de Cal Boada. Ara estic sota mateix del MOntagut però pel costat contrari per on he pujat. Coll de la Clota...aquí agafo el GR que per baixar està molt malmés...ha estat una mica pesat per a mi. El GR arriba fins la Urb del Mas d'en Perers. Pujada i baixada i ja som altre cop a Les Pobles.
M'ha agradat molt tret de la baixada pel GR...podia haber triat una altra.