Время  18 минут

Координаты 1393

Загружено 23 июля 2018 г.

Записано июля 2018

7,9
31,47 км

Просмотрено 678 раз, скачано 30 раз

рядом с Terrassa, Catalunya (España)

Sortim de Terrassa amb l'intenció d'anar a fer la trialera del Gurugú o de les Castellasses, però com que estem fars de pujar per la pista que va a Can Torres, decidim anar per un altre cantó.

Pugem a Matadepera i anem a buscar el principi del Camí dels Monjos, la pista puja fort fins el Collet del Pujol, després varem veure que si hagéssim anat a la dreta per la pista anterior potser hauríem anat millor, perquè des d'on som ara s'ha de fer un petit tros a peu molt curt, anem seguin corriol amunt fins que sortim a la pista que va pujant molt fort, fins que arribem a sobre mateix del parking de la Mola, al Camí Moliner.

Anem pel Sot de la Codoleda hi ens tornem a enfilar fins el Coll de Grua, una mica més amunt agafem la trialera del Gurugú, aquest corriol si no l'heu fet mai és molt maco, té unes vistes espectaculars, algun barranc on s'ha de vigilar i algun pas tècnic on depenent del nivell del biker pot arribar a ser difícil de fer, a més ara a l'estiu està molt sec i la gran quantitat de pedres soltes que hi ha fa que sigui una baixada complicada.

Un cop a baix agafem un corriol a la dreta que va molta estona paral·lel a la carretera i que en deixa al Sot del Pujol, seguim la pista fins la carretera i entrem a Sant Feliu del Racó, esmorzem al Casal Sant Feliuenc.

Sortim del poble i un curt corriol ens porta a la pista de Can Juliana, més endavant tornem a agafar un altre sender que ens deixa a la carretera que va a la Cantera de Can Sallent, anem pujant fins que agafem una pista a l'esquerra que seguix amunt , arribem al Collet de Miralles primer i després al Collet de Can Sallent, la pista no para d'enfilar-se fins que arribem al Mont-rodon.

A dalt mateix entrem per un corriol no massa complicat però amb uns llargs reguerots que ens baixa fins a Matadepera, seguim per asfalt fins el Collet del Planot i de seguida una pista que va baixant, passem per la depuradora i seguim avall fins a Can Bondia, sortim a la carretera i només ens queden un parell de kilòmetres per arribar a Terrassa.

L'he catalogat com a DIFÍCIL per la llarga trialera del Gurugú, i per les dures rampes de pujada que es fan abans i després d'esmorzar.
Пересечение

Cami arran de riera

Rotonda

Collet del Pujol

Camí Moliner

Gurugú

Casal Sant Feliuenc

Deixar alfalt i seguir per pista

Mont-rodon

Depuradora

Can Bondia

2 комментариев

• Фото SALVAVIFA

SALVAVIFA 08.03.2020

Я был на этом маршруте  Посмотреть еще

Molt xula!!!

• maurell10 07.09.2020

Я был на этом маршруте  проверенный  Посмотреть еще

Entorn espectacular

Вы можете или этот маршрут