Время  10 часов 37 минут

Uploaded 15 мая 2019 г.

Recorded мая 2019

-5 m

Просмотрено 61 раз(а), скачено 3 раз(а)

рядом с Cadaqués, Catalunya (España)

Seguint el track publicat de Sealight Camí de la Llum però afegint sender en lloc de pista al Cap de Creus. Fet en un grup amb BTT amb i sense suport elèctric.
Video https://vimeo.com/336971031

La ruta té massa asfalt i fins i tot alguna carretera perillosa, cal evitar de fer-lo a l'estiu doncs el tram compartit del Camí de Ronda passat el Port de la Selva és molt concorregut de vianants i els molestaríem amb les bicis.

No hi ha cap dificultat tècnica significativa però es fa dur pels 70km i 1900m (2200m segons els nostres GPS) de pujada acumulada.

Sortim de Cadaqués en forta pujada de 5Km +300m fins més enllà del coll de Perafita. Millorem la traça original deixant la pista GR92 cap un sender entretingut i simpàtic fins el camí dels masos. Anem a trobar el GR11 i baixem cap el Port de la Selva.
Atenció al camí de Ronda molt concorregut amb bon temps, no ciclable a l'estiu.
Far de s'Arenella, costa espectacular, Llançà, Cap Ras i busquem un sender per evitar la perillosa carretera i acabem empenyent les bicis durant uns pocs metres.
Colera, un parell de restaurants on dinar bé, i comença una pujada d'asfalt, Coll del Frare i coll del Falcó, +300m.
Baixem fins la Ribera de Portbou i un altre cop amunt per pista dura incòmoda en ziga-zaga que acaba suavitzant-se, la Farella i Pic Joan on comença la baixada fins Banyuls.

Paisatge de vinyes, asfalt i més asfalt, senders més que discutibles i Portvendres per l'estació de tren. Ja pràcticament hi som: Cotlliure fi d'etapa.

4 комментарийиев

BICIS EN RUTA 17.05.2019

Molt interessant la ruta amb els canvis, recomanacions i millores que introduïu Dani.
    Si algun dia la vols fer circular mira aquesta via per l'interior. Des de el Coll de Banyuls fins a la vertical de Port Vendres és una pista magnífica, que va bàsicament planejant gran part del recorregut i al final fa una baixada cap a Port Vendres (pot fer-se una variant cap a Cotlliure des de la mateixa pista) te unes vistes espectaculars a la costa durant tot el recorregut.
    Salutacions
    Ismael

• Фото dani_pent

dani_pent 17.05.2019

Moltíssimes gràcies Ismael, la teva proposta sembla molt interessant i no se solapa gaire amb el camí de retorn que vàrem fer així que queda pendent de fer-la.

Abraçada!

BICIS EN RUTA 17.05.2019

Hi ha algunes rampes fortes d'Espolla al Coll de Banyuls però es asfaltat, sense tràfic i es fan be. Al Coll agafeu la pista i tot és solitari i silenciós fins Port Vendres. Només heu de comptar fer-ho sense tramuntana.
    I si algun dia necessiteu assistència per fer-la còmodament, la tenim molt apamada. L'hem fet amb molts grups :-)