jmrsort

Uploaded 23 мая 2014 г.

Recorded мая 2014

7,4

Просмотрено 2550 раз(а), скачено 56 раз(а)

рядом с Rialp, Catalunya (España)

Sortim de Rialp en direcció Sort, a la rotonda d'entrada agafem la LV-5223, direcció Llessuí, aprox. 15km i, al revolt d'entrada al poble, ens posem a la pista forestal direcció les Bordes de Llessuí, uns 6 Km, es un lloc molt acollidor, esta ben muntat amb una àrea de pícnic, una barbacoa i un petit salt d'aigua.
La nostra idea era tornar a Llessuí per donar-hi un tomb i, continuar per la pista que surt de l’antiga estació d’esquí de Llessuí direcció Espot, i a la cruïlla amb Espuí puja fins la cambra d’aigües de Cabdella per fer el recorregut del Carrilet fins l’Estany Gento. Però, el que te la muntanya, ens ha sorprès una bona pedregada i hem decidit deixar-ho per una altra vegada.

• Фото salva007

salva007 03.01.2017

Ruta sense massa interès, els primers 15 km són per carretera, el que si val molt la pena és l'àrea de pícnic que hi ha amb el saltant d'aigua, està tot molt ben condicionat amb barbacoes incloses, lloc perfecte per anar a fer un bon dinar.