jmrsort

Координаты 4518

Uploaded 12 мая 2015 г.

Recorded мая 2015

Просмотрено 2554 раз(а), скачено 104 раз(а)

рядом с Rialp, Catalunya (España)

La ruta comença a Rialp, prenem la carretera asfaltada que per darrera el poble puja fins la cruïlla que ens portarà fins les antigues pistes de Llessuí. A l'aparcament iniciem la ruta per pista forestal direcció Espot. Passem 3 o 4 llocs dels antics remuntadors i cadires de les pistes d'esquí. Mes endavant, uns 10 kms, trobem una cruïlla, a l'esquerra, faríem cap a Espuí i a la Cambra d'Aigües, nosaltres continuem cap a Espot. Passarem el naixement del riu Pamano, l'Estanyet i el Pas de la Mainera. D'aquí surten caminades als estanys de la Mainera, al Negre, al Tort de Peguera, al pic de Montorroio, estany Gento, Colomina, etc.
La nostra intenció era arribar a les pistes d'Esquí d'Espot, però a uns 3 km ens hem trobat una glacera que ens a impedit el pas amb el cotxe, tot i que unes motos de muntanya hi han pogut passar.
Hem tingut que fer mitja volta al mig de la pista, aneu en compte en aquests casos, les pistes no son gaire amples!!! ens hem quedat a mig km de la cruïlla de Caregue, quina llàstima. Era una opció per no tornar per la mateixa pista.
Ens hem parat a la zona de picnic del Pas de la Mainera i desprès de caminar per la vora del Riu i de fer unes fotos , hem dinat. La veritat es que aquest racó es preciós. val la pena de pujar-hi.
Haurem de tornar mes endavant i poder fer tota la pista.
парковка

3 комментарийиев

• Фото salva007

salva007 03.01.2017

Poca cosa a dir: Els primers 15 km tots per carretera i en agafar la pista i al cap d'uns 4 km en arribar a l'antic telesilla, avui dia hi ha molt de gel i no es pot passar. Un altre dia serà...

• Фото Albert NV

Albert NV 17.08.2019

Es pot fer amb un tot camí amb tracció davantera?