Скачать

338 м
245,26 км

Просмотрено 276 раз, скачано 29 раз

рядом с Ponts, Catalunya (España)

Es tracta d’un recorregut sense dificultat, en general per pistes en bon estat. Al municipi d’Isona i Conca dellà tenim dos punts d'interès a visitar, quan passem per Conques, (prop d’Isona) anem a veure Les Cambretes del Mas, un antic poblat segurament medieval excavat a un petit cingle
Després de passar per Suterranya fem una petita marrada per anar a peu a veure l’Alzina de Pelleu, arbre catalogat monumental
Entrem a Boumort des de Pessonada i la Vall de Carreu i voltem per per gairebé totes les pistes que són transitables. Fem una descoberta interessant, fa aproximadament un any i mig, s’ha obert una nova pista que, des de Cabó, ascendeix fins a la Collada de Pillat, en total són 800 metres de desnivell en 7 quilòmetres de corbes. Els últims 25 quilòmetres hi ha molts trams asfaltats, suposo que hi té a veure que ens atansem a l'embassament de Rialb.

2 комментариев

• Фото sissans33

sissans33 16 июл. 2020 г.

Thank you for this track, as all tracks is a réel pleasure discovery Catalogne and spain thanks to you.

• Фото JORDI GASSET (xinoxano)

JORDI GASSET (xinoxano) 16 июл. 2020 г.

Thanks for the comment, Catalonia is a country with very varied landscapes. I hope you enjoy when you visit us.

Вы можете или этот маршрут