Moving time  один час 44 минут

Uploaded 10 июня 2018 г.

Recorded июня 2018

8,6

Просмотрено 144 раз(а), скачено 17 раз(а)

рядом с  Calaf, Catalunya (España)

> Català:
Ruta no gaire complicada per a un 4x4. Algun tram pedregós, un amb força desnivell i quasi al final, una curteta trialera estreta sense dificultat per a un tot terreny. El paisatge és molt bonic i l'entorn natural del traçat també.
Arribat al km. 7 del recorregut, val la pena desviar-se una mica de la ruta, agafant a l'esquerra de la cruïlla, el Camí de l'Estació de Seguers amunt per a visitar el Castell de Boixadors i contemplar les bones vistes a la comarca des d'el mirador (sense indicació en el track de la ruta). Un cop feta la visita, es pot tornar pel mateix camí o agafar, en la cruïlla de la Casa Nova del Castell, el camí de la dreta que ens portarà a Cal Trullàs, la passem de llarg i en pocs metres reprendrem el track de la ruta de nou.
Ruta feta amb un Land Rover Discovery Td5.
Espero us agradi :-)
Salut i aventures 4x4!
> Castellano:
Ruta poco complicada para un 4x4. Algún tramo pedregoso, uno con bastante desnivel y casi al final, una corta trialera estrecha sin dificultad para un todoterreno. El paisaje es muy bonito y el entorno natural del trazado también.
Llegado al km. 7 del recorrido, vale la pena desviarse un poco de la ruta cogiendo, a la izquierda del cruce, el Camí de l'Estación de Seguers arriba para visitar el Castillo de Boixadors y contemplar las buenas vistas a la comarca desde el mirador (sin indicación en el track de la ruta). Una vez hecha la visita, se puede volver por el mismo camino o coger, en el cruce de la Casa Nova del Castell, el camino de la derecha que nos llevará a Cal Trullàs, la pasamos de largo y en pocos metros retomaremos el track de la ruta de nuevo.
Ruta hecha con un Land Rover Discovery Td5.
Espero os guste :-)
Salud y aventuras 4x4!
Estem en el Polígon Industrial de les Garrigues en la carretera de Manresa
Estem al Camí de Cal Pallarès Nou al Molí de Boixadors
> Català. Patrimoni d'Interès: "La tina de Cal Xamal és una tina isolada construïda al segle XIX i ubicada a tocar del camí d’accés a Cal Xamal. És de planta circular, d’uns 3,5m d’alçària pel costat de llevant, realitzada en pedra seca, amb un finestró a llevant i una porta d’accés al nord. El seu interior és revestit amb cairons de pedres rebaixades". Font: www.fonollosaturisme.cat/tina-de-cal-xamal > Castellano. Patrimonio de Interés: "La tina de Cal Xamal es una tina aislada construida en el siglo XIX y ubicada junto al camino de acceso a Cal Xamal. Es de planta circular, de unos 3,5m de estatura por el lado de levante, realizada en piedra seca, con una pequeña ventana a levante y una puerta de acceso al norte. Su interior es revestido con baldosas de piedras rebajadas". Font: www.fonollosaturisme.cat/tina-de-cal-xamal
Estem a la Costa de Cal Xamal
Tot i que el conreu ara sigui de vinyes... Estem al Camí de Cal Jaumandreu
Estem al Camí de Montconill
Estem en els Trossos de Can Server amb el Bosc de Cal pla al fons
Té un ressalto de roca com a punt a destacar però sense massa dificultat per a un 4x4
Estem en la BV-3008, en la Zona Esportiva de Sant Joan de Vilatorrada

2 комментарийиев

• Фото mllanso

mllanso 20.01.2019

I have followed this trail  проверенный  View more

Bona ruta i molt senzilla per a un 4x4, per això la valoraria com a FÀCIL i no MODERADA. Gairebé tota es podria fer amb un 4x2 que no fos extremadament baix.

• Фото Joan Rover

Joan Rover 20.01.2019

Muchas gracias mllanso por comentar tu experiencia de la ruta.
    Comparto contigo la valoración de dificultad, es una ruta sin apenas complicaciones, más bien fácil, pero no quiero pecar de optimista. En alguna ocasión he valorado de baja dificultad una ruta y me han escrito diciendo que no era tan fácil como la anunciaba. Es bastante relativa la percepción que cada uno tiene sobre este tema. A menos que el recorrido sea por pistas normales y llanas (fácil para la mayoría), lo demás empieza a ser moderado y así todos contentos.
    Gracias de nuevo por tu tiempo y comentarios.