Moving time  5 минут

Время  36 минут

Координаты 115

Uploaded 23 января 2018 г.

Recorded января 2018

1,0
1,9

Просмотрено 40 раз(а), скачено 2 раз(а)

рядом с Tarragona, Catalunya (España)

La ruta comença al Parc Francolí de Tarragona.
S'ha d'agafar el camí que baixa cap al riu (senyalat a les fotos "Inici ruta") i continuar cap a la dreta en línia recta. A 1.4 km es troba la primera bifurcació, s'ha de continuar per la dreta. Uns 20 metres més endavant, es troba la segona bifurcació, continuar també pel camí de la dreta.
Seguir fins trobar el pal informatiu de l'Anella Verda (Foto anomenada "Pal Informatiu Pont Autopista") i seguir direcció Sant Salvador, pel "CAMÍ DEL RIU" (a mà esquerra). Continuar en línia recta 1 km aproximadament, i agafar el "CAMÍ DELS PALLARESOS" direcció Sant Salvador (Foto: Pal informatiu "CAMÍ DELS PALLARESOS"). A uns 80 metres, es troba una bifurcació, continuar per la dreta. (Foto: Bifurcació Sant Salvador).

Seguir per aquest camí i a uns 400 metres s'arriba a Sant Salvador. Aquí es finalitza la ruta. Trobarem una zona boscosa, on es pot descansar i gaudir d'unes boniques vistes a la muntanya.

Inici ruta

Пересечение

Intersecció

Arribats en aquest punt, hem de continuar per la dreta.

Intersección

фото

Continuer direcció Sant Salvador.