2,2
4,4

Просмотрено 202 раз(а), скачено 5 раз(а)

рядом с Saldes, Catalunya (España)

Gresolet, Lluis Estassen, Coll del Verdet, Pedraforca, Pollegó Superior, la Tartera del Pedraforca.

Tot el trajecte es pot fer corrent (si no hi ha neu o gel) excepte la grimpada final al Coll de Verdet i l'últim tram al Pollegó Superior, especialment aquest darrer. Aquestes dues grimpades són les que em fan catalogar la ruta com a difícil, al menys per algú acostumat a córrer per muntanya però sense experiència en alpinisme ni escalada. Malgrat això es poden pujar sense cap material. La baixada corrent no està exempta de culades...
Al tanto al track en el punt que va del Coll del Verdet al Pollegó Superior, si us fixeu veureu una rectificació. Em vaig ficar en un petit embolic. També a la tartera hi ha un desviament a l'esquerra que me'l vaig passar potser 150 m. Fixeu-vos-hi també.
Si pareu atenció no hi ha pèrdua, si aneu corrent pareu atenció a no passar-vos aquests punts.

Per arribar, s'ha de passar Saldes, i en 10 minuts trobareu un desviament per una pista a mà dreta, se segueix la pista fins al mirador del gressolet uns altres 10 minuts. La pista està precària, però s'hi pot passar amb qualsevol vehicle. Compteu des de Barcelona dues hores els que vingueu de la ciutat comtal.