Скачать

• Информация

• Легко следовать

• Пейзаж

Будьте первым, кто выразит признание
6 комментариев

Поделиться
1 508 м
928 м
7,62 км

Просмотрено 6761 раз, скачано 127 раз

рядом с Cauterets, Midi-Pyrénées (France)

Al poble de Cauterets agafem la D920 fins a l’aparcament, de pagament tipus Montserrat, del Pont d’Espagne. Passem pel punt d’informació, anem a la dreta i creuem un pont. Un rètol de Cauterets ens mostra el camí. El sender va seguint el riu a l’altre costat de la carretera amb un recorregut fresc i sonor gràcies a l’aigua que ens acompanya tota l’estona.
Després d’un llarg tram de baixada amb força llaçades arribem a la cascada de Ceriset ( waypoint). Seguim davallant, ara amb més pendent, fins la propera cascada de Lutour ( waypoint) on entronquem amb la carretera. Passem per la Paillere i seguim el pocs indicadors que trobem. Ara ja no anem a frec del riu i la davallada és més suau. Trobar gent passejant ens indica la proximitat del poble. Sense donar-nos compta estem als carrers de Cauterets Waypoint) . El track acaba davant de l’Hotel de la Ville.
Trotada feta en solitari el 26/06/12. De fet aquest recorregut, conegut com a Ruta de les Cascades, és massa bonic per fer-lo corrent o trotant, millor anar més a poc a poc per gaudir de la seva bellesa.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

IMPORTANT : La dada del temps emprat en fer la ruta és refereix al que estem en moviment , no al temps total que òbviament és molt superior.

NOTA del 18-10-20 : A la època en la que vaig fer aquesta ruta , no acostumava a posar-hi descripció i comentaris. Amb el temps he anat desenvolupant una espècie de fitxa que permet tenir una idea més clara del recorregut i de tota una sèrie de paràmetres a tenir en compte.
Recomano a tothom que vulgui fer aquesta ruta i per extensió a totes les que tenen 3 anys o més que busqui tracks més actuals ja que amb el pas del temps els camins canvien força.
El usuaris "PREMIUM" del wikiloc, 10€ a l'any, disposen d'una bona eina per fer recerca de rutes semblants a una d'antiga. Així és pot visualitzar al mapa rutes amb zona de pas o inici comú a la que ens interessa. Posteriorment podem filtrar per usuaris, època de gravació i tota una sèrie de paràmetres

Бег

Pont d'Espagne

Pont d'Espagne 26-06-12 Molta aigua en aquest lloc tan concorregut...

Cascada Ceriset

Cascada Ceriset 26-06-12 Aigua a dojo ....
Бег

Cascada Lutour

Cascada Lutour 26-06-12

Cauterets

Cauterets 26-06-12

6 комментариев

• Фото GERCA

GERCA 5 дек. 2012 г.

Aigua a dojo .... /outdoor-trails/120626-pirineus-francesos-cami-de-les-cascades-del-pont-despagne-a-cauterets-3018185#wp-3018187

Molta aigua en aquest lloc tan concorregut... /outdoor-trails/120626-pirineus-francesos-cami-de-les-cascades-del-pont-despagne-a-cauterets-3018185#wp-3018186

• Фото GERCA

GERCA 15 дек. 2012 г.

L'ajuntament https://ca.wikiloc.com/rutes-outdoor/120626-pirineus-francesos-cami-de-les-cascades-del-pont-despagne-a-cauterets-3018185#wp-3018189/photo-1247999

Aigua a dojo ... https://ca.wikiloc.com/rutes-correr/120626-pirineus-francesos-cami-de-les-cascades-del-pont-despagne-a-cauterets-3018185/photo-1248014

• RAM52 18 февр. 2013 г.

aquesta primavera la penso fer, però caminant ...

• anikeggermont 16 авг. 2015 г.

Я был на этом маршруте  Посмотреть еще

Very impressive. Doable with kids but good hiking shoes recommendable.

Вы можете или этот маршрут