Скачать

Записано

апреля 2021

Прогноз погоды

Это отличная подсказка, которая поможет вам выбрать соответствующее снаряжение и одежду для выхода на природу!

Получить Wikiloc Premium Обновить, чтобы удалить рекламу
Прогноз погоды Прогноз погоды
Будьте первым, кто выразит признание
Поделиться
135 м
86 м
35,88 км

Просмотрено 922 раз, скачано 16 раз

рядом с Lejasciems, Gulbenes novads (Latvija)

Šis maršruts uzsāk savu ceļu Lejasciema pašā centrā un ved cauri skaistiem priežu mežu masīviem. Sākuma posma maršruts iet paralēli Tirzas upei, ved cauri mikroliegumam "Bērzu purvs" līdz sasniedz Smiltenes-Gulbenes šoseju. Pēc pavisam īsa šosejas posma maršruts nogriežas uz Galgauskas ezeru, kuru iecienījuši makšķernieki. Tālāk pa klusu meža ceļu maršruts ved līdz pamestajai Galgauskas baznīcai. No baznīcas vari noiet līdz gājēju tiltam pār Tirzas upi. Šķērsot to neiesakām!
Tālāk, virzoties cauri mežam, ceļš atkal izved uz šosejas, kuru šķērsojot nokļūstam pie Gaujas. Šeit, blakus Robežkalna akmenim iespējams atvilkt elpu un ieturēt maltīti pirms došanās tālāk. Pirms atgriešanās Lejasciemā apskatāmas Sinoles un Paideru dzirnavas, Sēravots un dažādas Gaujas ainavas.

Veikals 'LaTS'/Shop

SIA 'Gulbju aptieka' Lejasciema filiāle/Pharmacy

Veikals 'TOP! mini'/Shop

Храмовая архитектура

Galgauskas pareizticīgo baznīca/Abandoned orthodox church

• Фото Galgauskas pareizticīgo baznīca/Abandoned orthodox church
19. gs vidū celtā Galgauskas Svētā Jāņa Kristītāja pareizticīgā baznīca ir pamesta jau kopš pagājušā gadsimta sešdesmitajiem gadiem. Tā šķietami atrodas nekurienē, bet otrpus Tirzas upei skatāma Galgauskas muižas apbūve, kurai piederīga arī baznīca. Muižas kungu māja nav saglabājusies, jo bijusi celta no koka. Aiz baznīcas atrodas Mengdenu kapi, kuros varam aplūkot iegravētos gadskaitļus.
Мост

Tilts pār Tirzas upi/Bridge over Tirza river

• Фото Tilts pār Tirzas upi/Bridge over Tirza river
Tilts ir bīstamā stāvoklī! Lūgums to nešķērsot.
Маршрутная точка

Robežkalna akmens un atpūtas vieta/Robežkalns Stone and picnic place

• Фото Robežkalna akmens un atpūtas vieta/Robežkalns Stone and picnic place
Река

Lejasciema Sēravots/Spring

• Фото Lejasciema Sēravots/Spring
Avota ūdens izplūst no liela laukakmens apakšas. Līdzās atrodas atpūtas vieta (ugunskura vieta, lapene, telšu vietas). Kāpņu pakāpienus rotā 18 dažādi stāsti par laimi, ko radījuši Gulbenes novada iedzīvotāji.
Музей

• Фото Lejasciema kultūrvēsturiskā mantojuma centrs/Lejasciems Culture Historical Heritage and Traditions Centre
Lejasciema kultūrvēsturiskā mantojuma un tradīciju centra apmeklētājiem tiek piedāvāts apskatīt pastāvīgo ekspozīciju “Lejasciema senie darba rīki un sadzīves priekšmeti”, iepazīties ar neeksponētajiem muzeja krājumiem un izstāžu zālē apskatīt aktuālās izstādes.