pitunals

Время в движении  3 часов 17 минут

Время  6 часов 33 минут

Координаты 1702

Загружено 27 июня 2020 г.

Записано июня 2020

2 579 м
1 282 м
2,4
4,7
9,45 км

Просмотрено 42 раз, скачано 3 раз

рядом с Sahún, Aragón (España)

Atacar l'espoló SW des de l'ermita de Santa Chulita, vora el camí de Saünc al Collado de Saünc (ruta "Collado de Sahún-Sahún" (luisportar), seguint primer un rastre de vaques (E-NE) i girant després cap a W-NW, sense traces, per trobar el cordal de l'espoló dins del bosc.
El bosc és molt transitable, només cal tenir cura de no perdre el cordal.
Els passos de roca són fàcils (algun pas més exposat que altres) i evitables, generalment per l'esquerra.
El descens, per l'espoló SE, que baixa a l'ermita de San Pedro Mártir, està trackejat fins l'ermita de San Martín, al camí del Collado. Ha de coïncidir amb el descens de la ruta "Cresta del Pas de la Llastra a la tuca de Cambra" (pitunals), que baixa fins a Saünc i acaba a Guayén, i té foto de San Pedro Mártir (avui no l'hem feta).
És un descens molt directe, però en el terç inferior fins a San Pedro Mártir el bosc és espès i perdedor.

Localitzat el cordal dins del bosc

фото

Vista integral de la ruta

Superat el tram més boscos, la vista abasta la major part de l'esperó SW.

Petit ressalt rocós entre pins i nerets

фото

Vista de la ruta, presidida per les tuques de Cambra i de Bocs

Ruta enrera, vistes sobre el collado de Saünc, serra de Chia i massís de Cotiella

Part central de la ruta, arribant a primer ressalt rocós

фото

Al peu del segon ressalt rocós

Superant el segon ressalt rocós

вершина

Cim, vistes de les tuques d'Eriste i Espadas-Posets