Время  7 часов 23 минут

Координаты 2215

Uploaded 11 октября 2019 г.

Recorded октября 2019

3,1
6,2

Просмотрено 28 раз(а), скачено 0 раз(а)

рядом с Tor, Catalunya (España)

08-10-2019

Sortim de l'aparcament del Pont de la Molinassa al final de la Vall Ferrera, fem un tros més de la pista tancada als vehicles no autoritzats fins al Pla de Boet, passant per davant del trencall per anar a la Pica d'Estats. En el Pla de Boet seguim pel corriol del GR-11 que surt en direcció (S-E) per remuntar pel costat del torrent que baixa dels llacs de la Baiau, quan arribem al Pla d'Arcalís, seguim remuntant seguint el GR-11 passant pel Pla de Socalma i continuem fins a trobar els Estanys d'Ascorbes on girem a (S) per deixar els llacs a l'esquerra.
En aquest punt, enfilem amb forta pujada la tartera que ens porta al coll de la Portella de Vallpeguera, una vegada a dalt continuem per la carena en direcció (O) per acabar d'arribar al Cim d'Ascorbes de 2784 m.
Des del pic baixem al Coll de Sant Ambrós , continuant pel fil de la carena amb petits cims sense nom, arribem al Pic de Palomer de 2824 m.
La baixada la fem per la carena (O) per arribar al Coll de la Coma de l'Orri, per on baixem la tartera un xic complicada i dreta per arribar al Pla de Socalma.
En aquest punt, trobem el camí del GR-11 que seguíem al matí i en sentit contrari, ens porta al Pont de la Molinassa.